Cagiva Club forum
CAGIVA => Ostatni modely => Téma založeno: FOTOBIKER Neděle, 15/10/2006, 12:11
-
Nazdárek všichni.
Pot?ebuji poradit. Mám následující problém. Na mém endurku AR350 (Ala Rossa) dochází
k následujícímu problému:
Motor startuje naprosto bez problému, ve volnob?hu b?ží naprosto skv?le bez jakýchkoliv
výpadk?. Jakmile ovšem motor p?i jízd? držím n?co kolem 3000 - 4000 otá?ek tak najednou
dochází k cukání. Sem tam to st?elí i do výfuku. Ned?lá to ovšem pokaždé. N?kdy dokonce
dojde ke zhasnutí motoru. Sta?í znovu nastartovat ( op?t naprosto klidný chod ), ujedu
pár km a problém je zde znovu. Nem?žu vyzkoušet zda je to zapalování protože vždy když
to chcípne tak to hned lze zase nastartovat ( háže to v pohod? jiskru ) ? Momentáln?
tam mám nové sví?ky DENSO. Karburátor je zna?ky DellOrto. Bohužel nem?žu nikde najít
jak ho p?esn? se?ídit.
Díky za radu.
-
Zdravím.P?ed pár dny byli u mne kluci s endurem Honda dvouválcem, název už si nevspomínám a m?li ten sám problém. Za?alo jim to d?lat co vym?nili origoš výfuk za la?ák!!!
-
Zdravím.P?ed pár dny byli u mne kluci s endurem Honda dvouválcem, název už si nevspomínám a m?li ten sám problém. Za?alo jim to d?lat co vym?nili origoš výfuk za la?ák!!!
Takže ucpaný vejfuk?
-
Né ucpaný, ale spíš nevhodný la?ák v vstahu k nastavení motoru!!
Nedochází k dokonalému spalování a tím doho?ívání jde do výfukového kanálu a dochází k efektu st?ílení. Asi by bylo rozumno takový problém ?ešit u odborníka: se?ízení zapal. i možná korekce v ?ídící jed., karburátoru a p?ípadné p?etryskování.
Pokud se montuje la?ák, který není tipován pro daný motor, tak má jiné parametry pr?chodu spalin a prost? si nerozumí te?ka!!!!!
-
Zdar ono to není jenom o namontování ladaku a vše tím pádem když tam dáš ladák tak potřebuješ aji obohatit směs skus to a uvydíš že tě to pojedu Ok ;)