Ahoj,
poridil jsem si Canyona 500 na vyzkouseni, jestli je tohle spravny smer... Mam par dotazu

1) Malo mi to dobiji (bez svetel 12,7v se svetly 12,3v), snazil jsem se googlit a vycetl bud altik nebo regulator. U regulatoru se da zmerit cim to je. Jen mi poradte kde ho najdu? Cetl jsem, ze je nekde vzadu? Co vse se musi rozebrat?
2) Kolik si zhruba pripravit pokud to bude altik nebo regulator? Jake jsou bezne ceny a co je uz predrazene?
3) Spojene s 1), nez to vyresim, premyslel jsem ze bych dal dopredu silnejsi LED parkovacku a snazil se zahrat to na "denni sviceni"

Poradite s jakou patici? Uz se mi podarilo vygooglit potkavacka, dalkova, zadni, ale parkovaci ne

Co vse se musi rozebrat pro vymenu parkovacky?
4) Co lit za benzin? Klasicky BA95, nebo tomu pomuze neco lepsiho? Zkusil jsem ted nabrat plnou V-Power 95 a prijde mi to pocitove lepsi, hlavne v nizsich otackach, ale nevim jestli to tomu motoru neskodi a jak moc je to placebo
5) V jakych jezdite otackach? Prijde mi, ze pod 3tis. to vazne nechce a nad 4 mi to zase prijde urvane (bavim se pri konstantni rychlosti), ale asi to je navykem z auta

6) Mám KO spinac u stojanku, jde to nejak jednoduse resit nahradou z neceho jineho, nebo se na to vykaslat a pamatovat na to?
7) Na foru mi blbne diakritika (vidim misto ni "?"), je to v poradku?

Moc dekuji za odpovedi
Lukas
EDIT:
1) Tak jsem už regulátor našel, hodnoty jsou:
Volnoběh
z alternátoru 3x 14V (+-1V), konektor jsem nerozpojoval, snad to není chyba
z regulátoru 14V
na baterii 13,2V (bez světel)
Pokud zvýším otáčky na cca 4-5tis, tak z alternátoru to spadne na cca 3x5V (opět nerozpojené konektory)
Co všude čtu, tak se uvádí že to má být 3x40-70V, nebo ne?
