Autor Téma: Volnobezka na Canyon 500 - jak je to doopravdy?  (Přečteno 3923 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Volnobezka na Canyon 500 - jak je to doopravdy?
« kdy: Pátek, 25/08/2006, 16:44 »
Petr z Domu motocyklu v Ostrave mi poslal zajimavy clanek.

S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline drtic

  • Sponzor CC 2013
  • Starší člen
  • *****
  • Příspěvků: 482
  • Pohlaví: Mužské
Volnobezka na Canyon 500 - jak je to doopravdy?
« Odpověď #1 kdy: Pátek, 25/08/2006, 17:52 »
Zdravím. Bude to jedna velká pravda. Já si p?ed opravou ob?dnal volnob?žku (opravoval jsem si to sám a tak jsem bez rozd?lání usoudil, že je to volnob?žka), až po rozd?lání jsem zjistil,že mám vylomený zub na tomto volnob?žném kole a z každé strany zubu byky zuby naštíplé a tím pádem m? startér v tom míst? prosko?il a nenastartoval. Když jsem kolo odvezl ukázat motomechanikovi, ?ekl že je to sp?tnými rázy p?i vypnutí motoru. Plocha pro volnob?žku byla stejn? poškozena, jak na výse?i obrázku. Vym?nil jsem jen kolo a volnob?žka m? z?stala, byla v po?ádku. Kolo bylo za 4240.- (originál). Vadná volnob?žka má udajn? vyštípané plochy v místech kde je obvodová pružina. Start te? je bez jakýchkoli zvuk? na víc.
Není nad požitek z jízdy s nadbytkem kroutícího momentu!!!

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Volnobezka na Canyon 500 - jak je to doopravdy?
« Odpověď #2 kdy: Pondělí, 28/08/2006, 12:11 »
No je to zajimavy. Me se to vysypalo asi pri 16ti tisicich, dal jsem to do Motorobert, opravili to za sestku a pak uz to fachalo az do tech 35 nez jsem to prodal. Ale myslim, ze to stale jezdi :).
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Brano

  • Host
Volnobezka na Canyon 500 - jak je to doopravdy?
« Odpověď #3 kdy: Pondělí, 28/08/2006, 22:00 »
Zaujimave, ja mam momentalne cca 36000 km a s volnobezkou som nerobil absolutne nic. Canyon 500 je rok vyroby 1999 a teda mam tam stary typ start. mech. Po kontrole pred Ukrajinou (cca pred 3500km) som volnobezku skontroloval a bola v pohode.  Canyona mam od nova. Pri tychto km uz so start. mechanizmom maju problemy aj ine motky. Osobne si myslim ze najviac co nici volnobezku je nespravne nastaveny volnobezny system karburatora - vznikaju silne spetne narazy pri startovani. Volaco sa da vytknut aj konstrukterom, ze nepouzili automaticky odstredivy dekompresor, ktory pri nizkych otackach nechava pootvoreny vyfukovy ventil. Cele toto zariadenie je relativne jednoduche a pozostava z malej kotvicky a strunky a cele toto je vlozene vo vackovke. Je zaujimave, ze koncernove motory (spol.MV AGUSTA)  Husqvarna (TE610 a 410) co su tiez jednobuchy, aut. dekompresor maju.