Autor Téma: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách  (Přečteno 7979 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Darkness

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 536
  • Pohlaví: Mužské
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #15 kdy: Čtvrtek, 06/09/2007, 15:56 »
... jelikož takhle ti bude mlátit každej jednoválec i více válec... ;D  ;D  ;D

Jen počkej až přijde Mikus. Ten ti dá :D
Suzuki DL 650 V-STROM (Týna :) )
bejvalky: Kawasaki ZZR 600, Cagiva Canyon 500, Jawa 350-634, Jawa 350-639, Simson S51 enduro, Gilera skutr

Offline Anti

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 210
  • Pohlaví: Mužské
  • Elefant...vodou chlazený...
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #16 kdy: Čtvrtek, 06/09/2007, 16:15 »
Není to otázka plynu,jako spíš vhodného řazení.Jinak je pravda že poučka "ne pod tři tisíce " se vztahuje na většinu mašin.Rozdíl je v tom,že motor s velkým objemem(jednovál nebo velký dvouvál) na válec se při podtočení a přidání plynu s tím "snaží poprat",kdežto menší obsahy začnou jen "hučet" a nejedou.
Obecně se ví,že odspoda to jakž takž umí jednovály(nejlíp prý BIG),vidlicové dvouvály,a samozřejmě velkoobjemové tří a čtyřvály.Osobně sem to řešil taky,dá se pomoci úpravou převodů(do pomala na sílu).Tak jak jsem již psal,uměli to starší motory,měli totiž úplně jinou koncepci.
Takže kdo touží po krásným spodku,Doporučuji kouknout na veterány,u nás ve městě jsou například k vidění dva krásné NORTONy,stojaté jednoválce cca půllitry,se super zvukem šicího stroje... ;)

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #17 kdy: Pátek, 07/09/2007, 06:35 »
Musím se přidat se zkušenostmi s mojí DL-650, protože jsem spíš jezdec, co si libuje v podtáčení.
Motor vyloženě škube až pod 1500 ot (volnoběh je 1250), od 2000 už při decentním plynu plynule táhne a od 2500 se mu může naložit klidně plnej.
A to je to motor, který od 5 - 8 táhne jak zběsilý, do 9,5 jde v pohodě za plynem a končí na 10,5 tisících. Fakt je, že já jezdím obvykle v oblasti 4-6 a vytáčím 7-8.
A je to "jenom" 2V středního objemu.
Takže naprostá spokojenost s charakteristikou a z toho, co čtu, vidím, že už to ani lepší být nemůže. (Při pojíždění v koloně se motor bez protestů převaluje mezi 1500-2000.)
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline Bida

  • Sponzor CC 2013
  • Pokročilý
  • *****
  • Příspěvků: 96
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #18 kdy: Pátek, 07/09/2007, 15:19 »
K těm svíčkám. Ja jezdím na svíčku CHAMPION  A6HC která tam byla origo a mám ji předepsanou i v manualu, a naprostá spokojenost.Jenom má menší šestihran / 15 / .Samo sebou otáčky pod 3000 nemá Canyon rád.

Offline Anti

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 210
  • Pohlaví: Mužské
  • Elefant...vodou chlazený...
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #19 kdy: Pátek, 07/09/2007, 19:17 »
Zajímavé,Oldine...
Uvažoval jsem o této motorce,a bazarista mi řekl,že to nízké otáčky nenávidí...Holt mi chtěl nacpat něco jiného...

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #20 kdy: Pátek, 07/09/2007, 20:45 »
to Anti:
to asi jo, samozrejme, ze se ji neda nalozit z tech 2500 na 5ku nebo 6ku, ale pri jemným zacházením s plynem si nechá sakra moc líbit a je to stříkačka, takže chytá a hned jde jako víno a jezdí od 4 do 5ti litrů. Vybíral jsem dlouho a vybral dobře, už leda snad kdyby měla kardan :-)
A jako pokračování po CC mohu vřele doporučit.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #21 kdy: Pátek, 07/09/2007, 21:10 »
To co tady píše Oldin, to mohu jen potvrdit z vlastní zkušenosti. Snad jen tu spotřebu mám trochu s větším rozpětím. Při klidné jízdě i ve dvou se to dá udržet na cca 4l/100km, ale pokud člověk jede např dálnici 500 km s rychlostí 150 -170 ve dvou, tak se spotřeba dostává až k 7l/100km. Já to také vidím jako dobrou volbu po CC. 
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Offline Anti

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 210
  • Pohlaví: Mužské
  • Elefant...vodou chlazený...
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #22 kdy: Pátek, 07/09/2007, 23:28 »
Tak hlavně že jste spokojení :)
Určitě to osloví hodně těch,co mají doma Canyona a pokukují po něčem jiném...
Ale taky to chce prachy,a ne málo.Ze mě se momentálně opět stal opravdový "Cagivák",dneska jsem si přivezl devítkového elefanta.Kdo je odkojen jednoválem,potřebuje pořádný zátah... ;)

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #23 kdy: Sobota, 08/09/2007, 06:41 »
Že to chce prachy, je jasný. Málo to není, ale zase pokud chce někdo mašinu na delší dobu, stojí to za zvážení.
2004ku, tzn 3letou mašinu, tedy po záruce a s 15-25tis km seženete za 130.
Fungl nová, kterou si zajedete sami a máte 2 roky záruku, stojí dneska 189.
Je to sice 60litrů navíc, ale stojí za zvážení - půjčit se dá i relativně výhodně s rozumným splácením.
Anebo si tak 3-4 roky počkejte na tu mojí - ta bude v super stavu  :)  :D  ;D
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #24 kdy: Sobota, 08/09/2007, 23:05 »
Tak koukám, že už máš jasno, že do 3-4 let bude změna stroje. Co to bude? Teda pokud to není tajné. ??? :o :D
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Offline Darkness

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 536
  • Pohlaví: Mužské
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #25 kdy: Sobota, 08/09/2007, 23:28 »
Anebo si tak 3-4 roky počkejte na tu mojí - ta bude v super stavu  :)  :D  ;D

Tak jo předběžně se hlásím :-)))
Suzuki DL 650 V-STROM (Týna :) )
bejvalky: Kawasaki ZZR 600, Cagiva Canyon 500, Jawa 350-634, Jawa 350-639, Simson S51 enduro, Gilera skutr

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #26 kdy: Neděle, 09/09/2007, 20:00 »
3-4, možná 5 let, ale teď jsem naprosto spokojen. Jediný fakt, který mne trochu víc tlačí je, že se důchod blíží :-)
Jasno ale nemám, začínám malinko pokukovat po pohodlném cesťáku, ale chutě se mohou změnit. Mezitím se určitě objeví něco dalšího, ale zatím koukám po Hondách, buď po střední třídě ještě jakžtakž cenově dostupné (Deauville), nebo po High třídě, tudíž cenově naprosto nedostupné (Pan-European), tam mě ale kromě ceny děsí i hmotnost.
Jak říkám to je hodně daleko, jde jen spíš o vize :-)
V-strom moje potřeby bohatě pokryje.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Re: Canyon 500 vynechává v nízkých otáčkách
« Odpověď #27 kdy: Neděle, 09/09/2007, 22:31 »
No to já také zatím neuvažuju o výměně, se Stromem jsem spokojený. Ovšem člověk musí stále koukat dopředu a tak příští moto bude asi taktéž velký cesťák jak uvažuješ i ty,nebo nějaký čopřík, který je nízký a snadno na něho vyskočím až budu starší. Dost mě bere ta nová Suzuki 1800. Je to ovšem hudba budoucnosti. Před tím mě čeká dovybavit motorkou manželku a dceru. Tak to dopadá, když motorky bavěj celou rodinu. Kluka jsem už naštěstí vybavil letos, tak to mám už částečně vyřešené. ;D
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.