Autor Téma: Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500  (Přečteno 3377 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« kdy: Neděle, 09/01/2005, 17:30 »
Zdarec, m?l bych 2 dotazy:

lehce se mi klepe ru?ka otá?kom?ru, je to normální, nebo to chce n?kde promazat ?

po cca 50km brouzdání jsou volnob??né otá?ky rovné 2000, mám to nechat, nebo sní?it, kdy? studená má 1800 ?

PS: namontoval jsem solidní cyklocomputer, skalibroval výpo?tem a m??ením s porovnáním 2 aut i tacháku Canyona, v?e je OK a odpovídá, ale Ka?onek na svém tachá?i "kecá" skoro o 10%. Tzn. ukazuje-li 60, skute?ná rychlost je 55km/h, p?i 100 je to 91km/h (vzdálenost ale m??í dob?e)
Nakonec je to ale dobrá ochrana proti mikrovlnkám, kdy? si myslíme, ?e jedeme víc, ne?
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #1 kdy: Neděle, 09/01/2005, 21:10 »
No to "lehké" klepání otá?kom?ru m? d?lá taky. Namazat to nejde, jde to toti? p?es elektroniku.

Volnob??né otá?ky na 2000 jso u? celkem dost, ja tam mám n?co málo p?es 1500. Líp se m? s tím jezdí, brzdí to více motorem. Sice se to sotva udr?í na volnob?hu, ale sta?í to. Jde o zvyk. Jinak já to ?e?ím tak, ?e po cest? si prost? otá?ky ?teluju tak jak se mi líbí . Mám je?t? ?estikilo a tam je regulace vyvedena v pohod? a jde tím kroutit i za jízdy. T?ch 2000 je u? fakt moc.
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #2 kdy: Neděle, 09/01/2005, 22:04 »
Dik za radu, trochu to stáhnu, ale a? na zah?áté ma?in?;)
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #3 kdy: Pondělí, 10/01/2005, 11:21 »
Já m?l p?tikilo a na volnob?h si brumlala 1500 otá?ek, ale kdy? byla studená tak ?la i na dva. To klepání je podle m? zp?sobeno vibracema od motoru. Teda tak si to p?edstavuju já. Jo a jinak t?eba fazer to?í na volnob?h asi tisícovku a kdy? se vytáhne cucák naplno tak i 4.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #4 kdy: Pondělí, 10/01/2005, 15:58 »
nemuzes srovnavat fazera s canyonem!ja mam na volnobeh 1800 mel jednou jsem to dal na tech 1500 a v zatacce mi to pri brzdeni chciplo a malem sem si pekne nabil hubu.takze 18000 je púro me optimalni.
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Alda

  • Host
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #5 kdy: Úterý, 11/01/2005, 07:44 »
Taky mam na Canyonu cca 1500ot, ale pri studenym motoru se za ni modlim aby se udrzela, protoze po nastartovani bilancuje tak na 1100ot.

Offline Choze

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 927
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #6 kdy: Úterý, 11/01/2005, 09:08 »
Optimum je studený motor 1600 a zah?átý 1800-1900. Motor tak za studena nekucká. M? p?ipadá, ?e tím docela trpí, kdy? mu dám mí?, tak ho nechávám v tomto nastavení.
Yamaha FZ6S-S2 2007  45 200km (Canyon 500 '99 44 400km prodáno duben 2007)

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #7 kdy: Úterý, 11/01/2005, 11:18 »
Já vám nevim, podle m? je lep?í kdy? má za studena v?t?í to?ky. Rychlejc se oh?eje atd. M? ani na t?ch 1500 v?bec nekuckala. Ale to je taky v?c se?ízení.
Jo spatasi, já to myslel jen tak. Je jasný, ?e fazer má jinej motor.
Hayabusa 1,3 MPi

Guest

  • Host
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #8 kdy: Úterý, 11/01/2005, 19:40 »
Ja mam sestikilo a na volnobech za studena se syti?em to má tak 2000 a pak to za?ne klesat. Jakmile se rozjedu, zav?u syti? a pak u? dr?í po?ád kolem 1500 - 1600 a nikdy mi to nechciplo. Jen kdy? po rozjezdu zapomenu zav?ít syti? a zastavim, tak to chcipne a kdy? m? nenapadne ten syti? zav?ít, tak nejde nastartovat. A já startuju a startuju, napadaj m? my?lenky z jaký skály to hodim a pak kdy? to tla?im domu tak si náhodou v?imnu, ?e mám po?ád syti? v zah?ívací poloze. To by se jeden posral.

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #9 kdy: Středa, 12/01/2005, 10:55 »
Koukám, tady má n?kdo stejnej pech jako já!!! Jednou se m? to taky stalo. Bylo to asi 4 km od baráku a kdy? jsem u? byl skoro doma, tak koukám ka vyta?enej cucák. No jo no, co nad?láte. Ale chybama se ?lov?k u?í.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #10 kdy: Čtvrtek, 13/01/2005, 04:22 »
Tak to m? teda asi n?jak syti? nefachá, já musím v?dycky na syti? p?idat otá?ky, aby se m? to udr?elo. Jinak to scípne ?ubi?ka milovaná. A kdy? se láska rozpálí, tak zas uberu na oblíbenýych p?ldruhéhotisíce otá?ek za minutu. (Njn stýská se mi)
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #11 kdy: Čtvrtek, 13/01/2005, 11:08 »
tomu se ?íká ?havá láska
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #12 kdy: Čtvrtek, 13/01/2005, 11:56 »
Kdy? jsem C kupoval, tak mi p?vodní majitel ukazoval, jak se pracuje se syti?em p?i !studeným! startu, v podstat? ho takhle pou?ívám celou dobu a jsem spokojenej.
P?i startu ho vytáhnu úpln? a sjedu zp?t cca do poloviny (je tam slabá aretace), startuju úpln? bez plynu, s vymá?knutou spojkou, pak nechám chvilku b??et, dokud neza?nou kolísat otá?ky (cca 10 vte?in, n?kdy víc n?kdy mí?), prohrábnu plyn a stáhnu syti? úpln?, v podstat? jsem je?t? nikdy nevyjel s gará?e se syti?em ;)
BMW F650 CS '04

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Otá?kom?r a volnob??né otá?ky C500
« Odpověď #13 kdy: Čtvrtek, 13/01/2005, 13:21 »
sitic na plno bez plynu se spojkou jeden tuk do cervenyho cudlatka a  uz to bezi cca po necele minute stahnout a nechat doohrat pote jedu
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!