Je?t? ne? jsem koupil Canyona, tak jsem ?etl o tomto problému a co ?ert necht?l, mám ho taky - teda m?l :-) Dal jsem plnou a ukazovalovalo to jednou plné, podruhépolovinu ....Tak jsem neodolal a dal se do toho. Palivom?r se dá vyndyt nejlépa trubkovým klí?em. Je to dutá trubka dlouhá asi 30cm a v ní je 1cm ?iroký prou?ek plo??áku. Na jedné stran? má jednu kontaktní plochu a na druhé jich má n?kolik. Na n?m jezdí plovák, který má v sob? drá?ku a uvnit? té drá?ky jsou kontakty, které spojují ob? strany. Ve ví?ku je potom odporová dekáda, která se p?epíná podle polohy plováku (spojení jednotlivých plo?ek). Ve dnu vodící trubky je drá?ka, do které zapadá tento plo??ák a zaru?uje, aby byl v ose. (myslím celkem bezproblémové) 3el jsem teda po kabelá?i a první co je hned za nádr?í je konektor, který je umíst?n na pravé stran? krku ?ízení. Ten byl v pohod?. Pak u? to jde p?ímo k p?ístrojovce a tam byl ten pr?ser. Ve?keré dráty jsou p?ivedeny p?ímo do p?ístrojovky, jen dráty od palivom?ru jsou zakon?eny kabelovými o?ky, p?ita?enými pod ?roubky. Jen?e, dotahuje se to p?ímo na plast, který je p?eci jen m?ký. Sta?ilo dotáhnout v?echny 3?roubky a je to v pohod?. Jediná nevíhoda je v tom, ?e se musí sundat tachometr (viz kapitola vým?na ?árovek v p?ístrojovce)