Autor Téma: Optimální otá?ky  (Přečteno 4041 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Mica

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 136
  • Pohlaví: Mužské
  • Honda CBF 600 S
Optimální otá?ky
« kdy: Neděle, 24/09/2006, 13:58 »
Tak mám za sebou první víkend s Canyonem. Cht?l bych se zeptat vás zkušen?jších na optimální otá?ky motoru pro normální klasickou jízdu po silnici. Mám pocit, že ho zbyte?n? vytá?ím, ale p?i nízkých cuká.
Jezdíval jsem na Cagiva Canyon 500

Offline Darkness

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 536
  • Pohlaví: Mužské
Optimální otá?ky
« Odpověď #1 kdy: Neděle, 24/09/2006, 16:05 »
Já to držím v?tšinou tak kolem 4 tisíc. Všude jinde to bu? cuká nebo vibruje :D
Suzuki DL 650 V-STROM (Týna :) )
bejvalky: Kawasaki ZZR 600, Cagiva Canyon 500, Jawa 350-634, Jawa 350-639, Simson S51 enduro, Gilera skutr

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Optimální otá?ky
« Odpověď #2 kdy: Neděle, 24/09/2006, 20:30 »
ja ho drzim co o daale od 4 je to tak optimum.
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Brunduch Osko?ínek

  • Host
Optimální otá?ky
« Odpověď #3 kdy: Neděle, 24/09/2006, 21:06 »
Citace: Darkness
Já to držím v?tšinou tak kolem 4 tisíc. Všude jinde to bu? cuká nebo vibruje :D
:lol::lol::lol:   tak to je p?esný :lol:

Brunduch Osko?ínek

  • Host
Optimální otá?ky
« Odpověď #4 kdy: Neděle, 24/09/2006, 21:10 »
Citace: mica
Tak mám za sebou první víkend s Canyonem. Cht?l bych se zeptat vás zkušen?jších na optimální otá?ky motoru pro normální klasickou jízdu po silnici. Mám pocit, že ho zbyte?n? vytá?ím, ale p?i nízkých cuká.
hlavn? za to rychle netahej když máš motor pod 3000-3500ot/min, to by za chvilku nebyl motor ale rotor... podle m? je taky nejlepší jet dlouhodob? na t?ch 4000-4500, motor je pak tichej a v klidu... ale obecn? se u canyona na?adíš snad víc než na dvoudobý 125 :lol:

Jouzef

  • Host
Optimální otá?ky
« Odpověď #5 kdy: Neděle, 24/09/2006, 21:13 »
no jo no radit se musi furt! :-)  optimum je kolem 5000- 6000 to je nejvetsi tah! :-)

Brunduch Osko?ínek

  • Host
Optimální otá?ky
« Odpověď #6 kdy: Neděle, 24/09/2006, 21:21 »
Citace: Jouzef
no jo no radit se musi furt! :-)  optimum je kolem 5000- 6000 to je nejvetsi tah! :-)
jsem zkusil jet jednou po rovin? asi deset minut s canyonem rozto?enym na 5500ot a myslel jsem že se mi rozsko?í hlava :))

 ale abych canyona jenom neurážel- d?lal jsem te? "srovnávací test" Cagiva Canyon versus Yamaha Xt660X a dopadlo to tak že na akceleraci 0-140km/h jsou na tom ob? mota úpn? nemlich a pak za?ne Canyon XTé?ku pomalu ujížd?t...

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Optimální otá?ky
« Odpověď #7 kdy: Neděle, 24/09/2006, 23:16 »
Já jsem teda toho svého Canyona už prodal, ale nechápu o ?em je tu ?e?. Je pravda, že pod 4000 ot to cukalo, ale nad 4000 ot nebyl žádnej problém a to až k ?ervenému poli. Jezdili jsme pln? naloženi a snažil jsem se ho držet tak do 6500 ot, krátkodob? i víc a žádné markantní vibrace se nekonaly.
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Daniel

  • Host
Optimální otá?ky
« Odpověď #8 kdy: Pondělí, 25/09/2006, 09:51 »
Jezdím furt plnej a bez problemu.Trochu vibraci je normalni, jeto jednovalec.Ale jak tu bylo receno pod 4 tisice nejdu a ani to nejde.

Offline Mica

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 136
  • Pohlaví: Mužské
  • Honda CBF 600 S
Optimální otá?ky
« Odpověď #9 kdy: Pondělí, 25/09/2006, 12:53 »
Je n?jakej moc velkej nár?st spot?eby, když to držíš víc v otá?kách? Já o tomto víkendu najel cca 300 km ve dvou a spot?eba cca. 5,5-6 l/100km. Je fakt, že jsem to moc nehnal.
Jezdíval jsem na Cagiva Canyon 500

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
Optimální otá?ky
« Odpověď #10 kdy: Pondělí, 25/09/2006, 22:28 »
M? to žralo pln? naložené ve dvou p?i slušné jízd? cca 5,7l/100 km a p?i ostré jízd? také 7,5 l/100 km.
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Optimální otá?ky
« Odpověď #11 kdy: Úterý, 26/09/2006, 08:30 »
5000rpm, pod 3500 se mu to nelíbí a p?es 6000 chodím nerad. A spot?ebu mám skoro po?ád 5,5 až 6, a? za to tahám nebo jedu "vopatrn?".
BMW F650 CS '04

Daniel

  • Host
Optimální otá?ky
« Odpověď #12 kdy: Úterý, 26/09/2006, 08:54 »
Taháš asi málo.Ve dvou s kuframa ostrá jízda to znamená plnej a az do zlutýho nebo jizda po dalnici 160kova palba neni problem pres sedm litriku.Jen jednou jsem se dostal lehce pod sest.Ale to si musis hodne davat pozor a to me moc nebavi.Davam bacha jen na radary.:-)))

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Optimální otá?ky
« Odpověď #13 kdy: Úterý, 26/09/2006, 08:57 »
Jo Daniel ma ale nejakyho jinyho Canyona. :)
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Daniel

  • Host
Optimální otá?ky
« Odpověď #14 kdy: Úterý, 26/09/2006, 09:38 »
jak to myslis?:-)) Jede dobre.