Autor Téma: recenze canyona  (Přečteno 4947 krát)

0 uživatelů a 4 Hostů prohlíží toto téma.

Guest

  • Host
recenze canyona
« kdy: Sobota, 21/10/2006, 19:45 »
Zdravím všechny CANYONysty, cht?l bych se zeptat jestli n?kdo nemáte n?jaké recenze z ?asopis?, nebo z netu na canyona. Kdyby to náhodou n?kdo m?l tak by to mohl naskenovat a hodit to sem, nebo dát n?jaký dobrý odkaz. Díky Lukke

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
recenze canyona
« Odpověď #1 kdy: Sobota, 21/10/2006, 20:45 »
BMW F650 CS '04

Offline jirka1

  • Pokročilý
  • **
  • Příspěvků: 82
recenze canyona
« Odpověď #2 kdy: Neděle, 22/10/2006, 09:22 »
Ojetá Cagiva Canyon
fotografie


Cagiva Canyon je opravdovým funbikem pro každý den a skv?lou motorkou na ?eské silnice. Díky p?íznivé cen? se ale nyní kupují více než "ojetiny" motocykly nové. Podle slov spokojených majitel? je ternem pro za?áte?níka, ale na své si na n?m p?ijde i zkušený motorká?. V?ele ho lze doporu?it všem, kte?í cht?jí mít p?ehled a navrch v hustém m?stském provozu, a navíc cht?jí vlastnit motocykl neot?elého designu, který je bezproblémov? dopraví i do l?na p?írody.


text: Jaroslav Šíma, foto: Jan Dvo?á?ek a archiv


Když bylo na podzim roku 1995 p?edstaveno noviná??m a pozd?ji široké ve?ejnosti nové funduro Cagiva Canyon 600, bylo jen málo t?ch, kterým nelahodilo designérské ztvárn?ní Pierra Terblanche. Zelenomodré a zlatohn?dé metalizované laky a nezvykle ladné tvary m?ly p?edstavovat barvy a tvary známého francouzského ka?onu. Nakolik se je poda?ilo p?etvo?it do motocyklu, mohou posoudit jen znalci p?írodního útvaru francouzské Provence, ale zám?r postavit lehký, obratný a mimo?ádn? ovladatelný motocykl vyšel inženýr?m z Varese dokonale. Pod novou slupkou se skrýval známý motor, používaný již u p?edešlého sportovn?ji vyhlíejícího endura W 16, ale i u cestovntho Riveru. ?ty?dobý jednoválec, disponující výkonem 34 koní, doznal ve svých útrobách výrazných zm?n. Ty se týkaly p?edevším va?ky, ale i tlumi?e sání a výfukového systému. Šestistovka Canyon je dokladem toho, že i s nevelkým po?tem koní v motoru se dá zažít dosti zábavy, a využijete-li nejvhodn?jší pásmo otá?ek (mezi 4-6 tisíci), ani vám nep?ipadne, že jste s udávaným po?tem koní pod konkurencí. P?íemné je i ?azení jednotlivých rychlostních stup??, kterých zde napo?ítáte p?t. Díky zvoleným pneumatikám si motocykl vede výborn? na asfaltu a bezpe?né p?ekláp?ní z jedné zatá?ky do druhé je radostí. P?ijde-li ke slovu brzda, je p?ekvapení ješt? v?tší. I když je na p?edním kole umíst?n pouze jeden kotou?, odvádí dvoupístkový brzdi? Nissin skv?lou práci. Ú?innost i dávkování tedy dobré, to už se ale nedá tvrdit o brzd? zadní. Naopak, jen málokdy se poda?í nezablokovat zadní kolo. I když je po?ítáno, že s Canyonem se pustíte i do terénu (zdvihy 170 mm tomu odpovídají), ?asto se stane, že vy?erpáte celou jejich funk?ní dráhu a ke slovu p?ijdou dorazy. Zadní zást?rka neboli škrabka bahna, známá z fundura BMW, nekoresponduje s umíst?sním chladi?e oleje. Ucpání blátem a možnému proražení kameny se lze vyhnout pouze jízdou po ?istém, suchém asfaltu, ale na to si p?ece nekupujeme enduro, i když je cestovní. Když byl na milánské motoshow p?edstaven na podzim roku 1997, tedy dva roky po zahájení výroby Canyona, nový model, nezasv?cený pozorovatel jen st?ží odhalil, v ?em že je krom? barevných variant vlastn? nový. Kompaktní, ladná kapotáž si zachovala své oblé tvary v?etn? dvouokého sv?tlometu, známého z Ducati 916. Dva výfuky vyvedené pod sedlo i p?ehledn? uspo?ádané p?ístroje, mezi nimiž nechybí ani ukazatel stavu paliva, stejn? jako další komponenty, totožné s p?edchozím modelem. Nevy?íst rozdíl v technických údajích, ani první svezení by neodhalilo zm?nu. T?žko totiž rozpoznáte rozdíl p?l kon?, o který má nový model mén?. Jedinou výraznou zm?nou bylo totiž snížení zdvihového objemu ze 601,4 na 497,8 cm3 p?i zachování tém?? totožného výkonu a skv?lých jízdních vlastností. A tak zde najednou stála sice "jenom" p?tistovka, ale p?esv?d?ivou informací pro potencionální zájemce bylo výrazné snížení prodejní ceny nového Canyona o tém?? 30 000 K?. Tomu lze jen st?ží odolat i p?esto, že nectnost v podob? nebezpe?n? umíst?ného chladi?e oleje p?tistovka beze zbytku p?evzala. Zato tolik kritizovaný "samosklopný" pohotovostní stojan byl nahrazen bezpe?ným nástupcem. Stejn? jako u šestistovky i zde najdeme po odklopení štítku nad sv?tlomety praktickou schránku na drobnosti (mapa, rukavice). Doklady a klí?e bych asi nezabezpe?ené schránce zatím nesv??il. Na p?tistovce se objevil i tolik požadovaný praktický nosi? ?ímž byla mimo jiné zažehnána i další námitka, že p?i manipulaci s motocyklem jej není za co zachytit. Do té doby nebyly rozpálené výtuky zrovna vhodným místem. Po p?ti letech výroby lze konstatovat, že si Canyon našel na trhu své místo a oblibu a spokojenost potvrzují jen v ?eské republice stovky spokojených majitel?.

Jak to vidí majitelé ...
Již p?i vyhlášení Cagivy Canyon v rubrice Testujte se SUPERMOTEM bylo jasné, že v tomto p?ípad? se pouštíme na tenký led. Jde p?ece o nejnov?jší motocykl, na který v "ojetinách" zjiš?ujeme názor ?tená??. Z d?vod? ?astého p?ehlížení této objemové t?ídy jsme se rozhodli to risknout i když se ozývaly otázky typu: Je zde Canyon? opravdu tolik? Odepíše v?bec n?kdo? Sta?il se již rozjet prodej z druhé ruky? Pouze na t?etí otázku nelze odpov?d?t kladn?. Znamená-li to, že jsou majitelé spokojeni a nemají pot?ebu m?nit, m?že být výrobce i ?eský prodejce spokojen. Nikoli v?tšina, ale všechny došlé odpov?di tuto verzi potvrdily. I když v úvodní ?ásti jsme se v?novali ob?ma model?m, starší šestistovce a nové p?tistovce, reakce majitel? se týkaly pouze p?tistovky. Proto budou následující ?ádky v?novány výhradn? jí. V odhadu, jak asi vypadá typický majitel p?llitrové Cagivy, nám dal za pravdu hned první dopis mladého Vládi Špa?ka z T?ebí?e. "V roce 1991 jsem jezdil na Cagiv? Supercity 125, ale vzhledem k provozním náklad?m jsme se rozhodli s mým otcem pro n?co prakti?t?jšího, i když pro za?átek byla dobrá. V potaz jsme brali hlavn? využití motocyklu, což byla v mém p?ípad? jízda do školy, za zábavou, ale vzhledem ke stavu silnic i vhodnost. Proto jsme se o rok pozd?ji rozhodli pro koupi nové Cagivy Canyon 500, verze Jurský park, která nejvíce vyhovovala našim požadavk?m a byla za zvýhodn?nou cenu, pouze 130 000 K?." Dále se p?iznává k problému s baterií, který si sám zavinil, a snad se nebude zlobit, když s úmyslem varovat ostatní majitele (a nejenom Canyona) jej zve?ejníme. "Nev?d?l jsem, že použitá bezúdržbová gelová baterie vyžaduje speciální dobíjecí techniku, a tak jsem ji b?žnou nabíje?kou totáln? odd?lal." Z dalších názor? majitel? je jasné, že nejvýše hodnocen je design, ú?innost brzd a stabilita, mén? už spot?eba (5-7 I/100 km) a mechanický p?ístup. Problematickým se zdá hodnocení jízdního pohodlí. Jeden se d?sí dlouhých jízd (p?es 150 km), druhý polyká bez problém? 500 km denn?. Faktem je, že sedlo ?idi?e nedovoluje zm?nu pozice, zato se v n?m i ?idi?i vysokých postav (i 190 cm) cítí dob?e. Mnoho lze vy?íst i z vypln?ných dotazník?. Majitelé Canyona jezdí spíše klidn? až svižn?. Jako správné funduro jej využívají p?edevším pro zábavu, mén? na cestu do zam?stnání a turistiku a jedinou úpravou je jeho vybavení vrchním kufrem, p?ípadn? ?ešení situace s chladi?em oleje. Jelikož m?l málokterý z hodnocených motocykl? najeto více než 10 000 km a byl provozován prvním majitelem, lze se jen t?žko vyslovit ke spolehlivosti, i když ani jeden z majitel? zatím slovo porucha nezná. P?emýšlíte-li tedy i vy o koupi malého Canyona, není z?ejm? d?vodu k váhání. Rozhodnutí, zda dát 158 000 K? za nového nebo po?ídit t?íletou ojetinu za zhruba 100 000 K?, je pouze na vás. V druhém p?ípad? ale budete možná pracn? hledat toho, kdo se bude s vynikajícím fundurem chtít rozlou?it. Záv?rem jedna dobrá zpráva pro všechny majitele Canyona, kte?í prohán?jí sv?j stroj po nezpevn?ných vozovkách a p?itom trnou hr?zou, kdy kámen vymršt?ný p?edním kolem prorazí chladi? oleje. V ostravském Dom? motocykl? je ke koupi speciální kryt na toto exponované místo. Za 690 K? budete mít po starosti a zárove? ušet?íte velké peníze za p?ípadnou koupi nového chladi?e. Zákazník?m, kte?í se dostaví s motocyklem, jej namontují b?hem p?ti minut zdarma. Nechce-li se vám ale tak daleko, v??ím, že s pomocí dodaných delších šroub? zvládnete montáž jist? i sami. A to není všechno. Žádný z výrobc? transportní techniky nedodává pro Canyona nosi? kufr?, a tak zde ve spolupráci s ?eským dealerem kufr? Givi p?ipravují k prodeji i tento nosi?. Stále se rozr?stající rodino "ka?onist?", téšte se.

Cagiva Canyon a její vývoj ...
Mimo již zmín?né zm?ny (snížení zdvihového objemu) budete na motocyklu, který zaznamenal p?t let od po?átku výroby, další zm?ny hledat jen st?ží. Tou jedinou opravdu hmatatelnou je na p?tistovce umíst?ný tvarov? zda?ilý nosi?. Nádherné, ale p?íliš konzervativní jednobarevné tóny byly nahrazeny až v roce 1998, kdy na sebe upozornil model v barvách Lucky Strike (na snímku) a khaki krasavec, známý ze Spielbergova filmu Jurský park. P?íští slibovanou a tolik o?ekávanou zm?nou má být turistický štítek, který ješt? více zlepší ochranu jezdce p?ed nep?ízní po?así.  


T?i vybraní majitelé : Milan Malý ... Petr Van?k ... Jaroslav Horá?ek

Klady a zápory ...
+ ovladatelnost, design, cena
- hlu?nost motoru, umíst?ní chladi?e, absence centrálního stojanu


Hodnocení majitel? ...
Motor  .......... Chování motocyklu ve m?st?  .......... Brzd?ní  
spoušt?ní 1,5  ovladatelnost 1,1  p?ední brzda 1,0
to?ivý moment 2,2  výška sedla 1,2  zadní brzda 1,8
elasticita 2,3  p?evodovka 1,3  Pohodlí  
vibrace 2,2  Chování mootocyklu na silnici   sedlo 2,1
spojka 1,6  obratnost 1,0  posaz 2,2
p?evodovka 2,0  stabilita v p?ímé jízd? 1,2  odpružení vp?edu 1,6
mechanická p?ístupnost 2,8  stabilita v zatá?kách 1,1  odpružení vzadu 1,8
kvality motoru ve m?st? 1,4  vlastnosti na špatném povrchu 1,4  ochrana jezdce 2,0
kvality motoru na silnici 2,1  jízda se spolujezdcem 1,9  pohodlí spolujezdce 2,1
zvuk/hlu?nost 1,6  sv?tlá výška 1,6    

Výbava  ..........   ..........  
palubní p?ístroje 1,3  centrální stojan -  Poprodejní servis  
ovládací prvky 1,3  bo?ní stojan 1,6  vystupování personálu 1,4
zrcátka 1,7  blatníky 1,5  kvalita práce 1,9
zamykání 1,8  ná?adí 3,1  dostupnost díl? 2,6
osv?tlení 1,5  praktické detaily (se?izování,    
odolnost proti korozi 1,8  palivový kohout, kontrola náplní) 2,2    
kvalita zpracování 2,5  kvalita laku 1,4    

Orienta?ní ceny originálních díl? ...
Píst (v?. kroužk?, ?epu, pojistek) 10 754 K? .......... Spojkové lamely (sada) 4 851 K?
Sada pístních kroužk? 5 302 K?  Brzdový kotou? p?ední 3 700 K?
Ojnice 6 341 K?  Trubka p?ední vidlice 11 254 K?
Klikový h?ídel (v?etn? ojnice) 26 960 K?  Chladi? oleje 7 503 K?
Sací ventil 1 731 K?  Elektrický spoušt?? 7 853 K?
Výfukový ventíl 1 600 K?  Podsedlový plast 4 801 K?
Rozvod. ?et?z (v?. rozv. kol) 7 452 K?  ?adicí páka 2 419 K?
T?sn?ní hlavy 1 248 K?  Ráfek p?edního kola 8 320 K?
Cagiva Canyon 500

Offline jirka1

  • Pokročilý
  • **
  • Příspěvků: 82
recenze canyona
« Odpověď #3 kdy: Neděle, 22/10/2006, 09:23 »
Po najetí zatím nevelkého po?tu kilometr? (4500) by bylo p?ed?asné hovo?it o její životnosti. Malý Canyon nabízí od všeho n?co a r?ení "ani ryba ani rak" zde platí dvojnásob. P?esto ten, kdo nebude od tohoto modelu vyžadovat maximální výkony a vysoký jízdní komfort, bude pln? spokojen. Kvalitní okresky plné serpentin, to je teprve ta pravá zábava pro p?tistovku Cagivu. Pro delší cestu mi ale nevyhovuje sedlo. Prohlube? nedovoluje zm?nu posazu.

 :D
Cagiva Canyon 500

Guest

  • Host
recenze canyona
« Odpověď #4 kdy: Neděle, 22/10/2006, 11:12 »
M?j Canyon 500/99 má p?es 36.000km a zatím jezdí..., n?kdy mám pocit, že ho utavím, když místo rychlého ces?áku, nebo sportu popadnu tento stroj a jedu ..za ostatními :lol:, jelikož jinak to ve vyšších rychlostech nejde. Na druhou stranu znám lidi, kte?í mají z každé strany zbroušenou ?ást stupa?ky s originál pneu :rolleyes::D

Canyon je fajn, pokud nikam nesp?cháš, nevadí ti ukrutné vibrace, sedadlo a že ti ba??žek po pár kilometrech leze po zádech, pá? neustále sjíždí z kluzké seda?ky a tvrdí...., že jet tramvají je pohodln?jší :lol:, navíc v??ná a oprávn?ná obava..., že p?íjde den kdy nenastartuješ a ostatní p?i startování Canyona d?lají nekolik krok? zp?t..., pá? to chrastí jako Ducati :lol:

Je to "jen Ital", tak co bych cht?l a není to ani ryba ani rak a p?es to je "dosta?ující" pokud chceš dojet do práce, po m?st? do 100km... (i když kurý?i Canon nesmí používat, jelikož k v?li neustálému statování by byli u Can500 bez práce, pá? ta volnob?žka...:o))

Kdo jel s mých známých s Canyonem na dovolenou, n?kolikrát delší trasu po CZ, nebo k mo?i... tak jen jednou... po návratu prý velmi rádi:rolleyes: vrátili, a pokud p?edtím koupili... zaparkovali po delší cest? Canyon rovnou v bazaru... To byl konec konc? i m?j p?ípad, i když jsem si Canyon nakonec nechal. Ob?as mám tendenci nechat rychlé mašiny v garáži jet se známými Canyonem...:lol::lol:. Naše "denní" projíž?ky jsou od 250-500km a to Canyon nem?že p?i plném tempu vydržet..., navíc jeho maximálka, spektrum otá?ek a výkon je velmi malý.

N?kdo ?ekl: vlastnit Canyon je jako vlastnit Jawu. N?komu vydrží celý život, jiný by o n?j neop?el ani kolo. Naopak pro neznalého, skromného a nezkušeného je OK. Zajímavý zvuk, v celku dosta?ující jízdní vlastnosti... Ovšem motorká? znalý japonských a n?meckých zna?ek jednoválcového Canyona nekoupí ani ve snu. P?es to ho v garáži u dalších dvou motorek ješt? po?ád mám.

Jedno vypovídá za vše. Když p?ijedu z garáže vyzvednout ba??žek a mezi dve?ma ?ekne... pro? jedeme na tomhle:lol::rolleyes:, když máme v garáži lepší a tvá?í se smutn?, jelikož je jasné, že s Canyonem nad 100-200km nepojedeme.

Guest

  • Host
recenze canyona
« Odpověď #5 kdy: Neděle, 22/10/2006, 11:17 »
A te? m? Sejrá? ukamenuje :lol::lol:

Offline Pastell

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 494
  • Pohlaví: Mužské
  • Ducati S2R 1000
recenze canyona
« Odpověď #6 kdy: Pondělí, 23/10/2006, 00:15 »
Spíše club zakoupí korejskou atomovku a pošle ji tvým sm?rem!!! :(
Canyon tet Navigator pozd?ji nic víc nic mín.Mám ho dva roky,34000 km a je to moje láska!!! A pozor Ducatist?m se lidi sice sm?jou,ale všichni jim závidí.
ho visto,ho preso,comperare ... per amore ...Ducati

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
recenze canyona
« Odpověď #7 kdy: Pondělí, 23/10/2006, 08:28 »
já ne :)
Hayabusa 1,3 MPi

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
recenze canyona
« Odpověď #8 kdy: Pondělí, 23/10/2006, 08:36 »
Myslím, že tady na foru se ptát, jestli je Canyon dobrej je zbyte?ný :)

Jo, má svoje specifika, má blbou pov?st, ale v ?esku Canyona jezdí ?ada lidí, kte?í s ním užili a užívají  spoustu zábavy. I když nemám další 2 motorky v garáži, celkem bych s Mirkem GTS souhlasil. Asi jedinou výhradu mám k tomu, že to v?bec nejede a že to d?sn? vibruje. Jede to p?im??en? obsahu a vibruje to jako jednoválec :)
BMW F650 CS '04

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
recenze canyona
« Odpověď #9 kdy: Pondělí, 23/10/2006, 09:14 »
Citace: Mirek GTS
A te? m? Sejrá? ukamenuje :lol::lol:
Me je to uz volny co si spousta lidi o Cagive mysli. Pomlouvat je jednoduche. Huh.
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Guest

  • Host
recenze canyona
« Odpověď #10 kdy: Pondělí, 23/10/2006, 10:35 »
Já proti Ducati v?bec nic nemám, dokonce se to chrast?ní snad za?íná líbit :lol: možná jednouu, až na to p?ijdu Ducati po?ídím... nikdy ne?íkám nikdy.

O Canyonu - to nebyla pomluva, jen tak jak to vidím já, m?j ba??žek a mý známý, co jej sedlali ;)

Brano

  • Host
recenze canyona
« Odpověď #11 kdy: Pondělí, 23/10/2006, 13:23 »
Ono hlavne treba porovnavat porovnavatelne, akykolvej jednoval nebude mat rovnomerny chod a bez vibracii. Osobne mam skusenosti okrem Canyona s Yamahou Xt, s celou plejadou BMW 650 od verzii F az po Dakar (isty cas som robil v servise BMW), Suzuki 650 DR, Husqvarna 610TEE (aj ked Huska je tiez z tej istej fabriky ako Canyon), Kawasaki 600 KLR .  Takze mozem skonstatovat, ze Canyon oproti spominanym motkam az na Husku (vodnik, 6kvalt) nie je nejaka leniva motorka. Akceleracia je dokonca oproti niektorym lepsia. Chrastenie vydava jednak rozvod, (podobne chrastia ostre endura a mx motky) ale aj spojka, ktora je hlucnejsia ale zas setri prevodovku, lebo perfektne vypina narozdiel od inych motiek, namatkovo spomeniem Honda Transalp, Africa Twin, a pod. ked pri radeni jednotky sa ozve rana jak z mojej starej Jawky 500OHC, podobne je na tom K a R od BMW.  Canyon si dovolim tvrdit, ze ma dobry podvozok, tuhy ram, masivne predne vidli a v zakrutovitych cestach ma jednoznacne navrch. Tvrdim to preto, lebo osobne byvam v hornatej casti (Banska Bystrica SR) a mame tu neurekom kopcov, serpentin (Sturec, Certovica, taktiez okolie Banskej Stiavnice s mnohymi a mnohymi zakrutami a mam moznost to porovnavat s inymi motkami. Mal som konkretne k dispozicii XT600/r.v.2000 najazdene cca 5000km, motor sice zaberal pri nizsich otackach, ale  pri vyssich otackach nenormalne vibroval a pri rychlostiach okolo 120km/h ta motka stracala stabilitu, vlnila sa. To iste Transalp, vibracie od motora podstatne mensie, ale zas ta motka sa nenormalne vlnila pri dravej jazde (hovorim o TA rok. vyroby 2005) To uz nehovorim o Kawe KLR. Takze si myslim ze Canyon, kedze je relativne lahky je idealna motka na vysantenie, da sa s nou jazdit aj teren aj nadherne klopit. Co sa tyka tej poruchovosti , budem mat na nej cca 40000km a nemal som s nou skutocne ziaden problem ani so starterom. Ked sme pri tych start. volnobezkach, kamarat ma Yamahu Virago a taktiez mu odisla volnobezka.... takze tak. Co sa tyka poruchovosti tak je urcite lepsia, ako povedzme vyrobky KTM, kamarati mali a maju tieto motky, na Slovensku je v sucastnosti boom s tymito motkami a zoznam zavad je od prepalenych ventilov, tecenie oleja (to sa odstarnilo), po problemy s hydraulickou spojkou a pod. A to vsetko hovorim o motkach  max. 2 roky stare (LC8). Ono je to tak, ze ked sa pokazi Cagiva, Aprilia, Ducati a pod. hned kazdy nestranny prevracia oci a povie no ved Talian, co si od neho ocakaval. Ked sa pokazi Japonec, Nemec tak je vacsina zhovievavejsia a su ochotny to tomu stroju "odpustit".
Pre mna uplne idealna motka by bola, keby v rame Canyona bol motor z Husky 610 TEE, tento motor sa mi zdal najzivsi z jednovalcov, ktore som sedlal navyse ma 6 stupn. prevodovku, co by som ocenil pri turistickych vyjazdoch. Nie je mi jasne preco to Cagiva takto aj nerobila, kedze Huska sa doslova robi pod jednou strechou.

Offline Paolo

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 406
  • Pohlaví: Mužské
recenze canyona
« Odpověď #12 kdy: Pondělí, 23/10/2006, 23:02 »
Já jsem svého Canyona sice již prodal, ale nemám proti n?mu vpodstat? žádné výhrady. Podle mého názoru byl pomalejší a nem?l výkon, který jsem pot?eboval, p?esto ve své kategorii není ni?ím mén?cenným nebo špatným. Proto jsem po?ídil dvouválec, který je na delší cesty vhodn?jší a živ?jší. Jediné, co mi na Canyonu opravdu vadilo, byly ceny originálních náhradních díl?, jejich dlouhé dodací lh?ty a chování ?eského dovozce. Za to ovšem ta motorka samoz?ejm? nemohla. Také bych se p?idal k názoru Brana, že Canyon není nijak víc poruchový, než ostatní. Co se tý?e té Branem zmi?ované KTM a její kvality, tak se není ?emu divit, protože to je již patrné z názvu:  KTM...Každý, Týden, Motor.:D:D:D
Suzuki DL 650 V-Strom, dříve Cagiva Canyon 500
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože může přijít blb, který neví, že to nejde a udělá to.

Offline Pastell

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 494
  • Pohlaví: Mužské
  • Ducati S2R 1000
recenze canyona
« Odpověď #13 kdy: Úterý, 24/10/2006, 14:02 »
Jak m?žete brát v úvahu výkon,když je nastaven tak,aby splnoval  "A" s omezením.Což ur?it? Huska 610,Gts,V-strom atd. nesplnuje! :/
ho visto,ho preso,comperare ... per amore ...Ducati