Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: pavel Sobota, 14/07/2007, 13:53
-
Přivezl jsem si z DE Canyona s přiškrceným výkonem na 25KW. Ví někdo, jak je to provedené, a jak se toho zbavit? Ani nevím, proč to někdo spáchal. Mám teď rozebraný karburátor, a nevyznám se v tom. Jaká je vůbec funkce membrány, jednotlivých trysek, a jehel. K čemu jsou ty pidi dírky pod šoupátkem plynu? Dík za rady a odkazy.
-
Takže tam byla plechová vložka mezi karburátorem a válcem. Měla jen o něco málo menší průřez. Bylo by stačilo vyndat čtyři šroubky, a podložku vysunout.
Po smontování karburátoru se mi přehřívá motor. Nezhasíná kontrolka teploty, kouří se z válce. Co jsem mohl zpackat?
-
No jestli jsi zvýšil průtok směsi do válce, dostáváš tam víc vzduchu, benzínu => výkonu => odpadního tepla..takže to víc hřeje
-
Přivezl jsem si z DE Canyona s přiškrceným výkonem na 25KW. Ví někdo, jak je to provedené, a jak se toho zbavit? Ani nevím, proč to někdo spáchal. Mám teď rozebraný karburátor, a nevyznám se v tom. Jaká je vůbec funkce membrány, jednotlivých trysek, a jehel. K čemu jsou ty pidi dírky pod šoupátkem plynu? Dík za rady a odkazy.
O přiškrceném Canyonu slyším prvně... zvlášť, když plný výkon je 29kw
-
Proč se to škrtí, vážně nevím. Prý jsou tam i jiné trysky, které bych měl vyměnit.
Motorka mě teď nutí dávat hodně plynu. V nízkých otáčkách je to horší než předtím, ve vysokých to rve líp.
Mimochodem, je na prodej. Na poli, v lese, ve městě je to labůžo, ale na dálnici usínám.