Cagiva Club forum
CAGIVA => Canyon 500/600 => Téma založeno: Snack Úterý, 21/08/2007, 09:50
-
Zdravim vsechny. Jsem stastnym majitelem Elefantra a premyslim o Canyonovi pro svou zenu (respektive si ho vybrala, libi se ji a to je na motorce pro zenskou proste nejdulezitejsi :-) )
Z fora jsem ale nabyl dojmu, ze je s Canyonem docela zabava a clovek se casto seznamuje s ruznymi servisy :-)
Takze ptam se Vas, starych "canyonaku" koupit, ci obratit jeji viru na jinou znacku?
Dalsi dotaz. proc vetsina z Vas presla z Canyona na neco jineho?
Diky za odpovedi
-
Ahoj. Ten důvod, proč postupně opouštíme Canyona, ale obecně i značku Cagiva, je ten, jak správně tušíš, jeho nespolehlivost! Jediní, kdo vlastně neměli problém, jsou ti, kteří koupili nový stroj a řekněme tak do 20 000 km prodali. Jsou tu sice vyjímky, aĺe není jich mnoho. Ty problémy nužeš číst v sekci Cagiva. Je to pořád dokola a ty příspěvky co tu jsou, tu už dávno proběhli před 1-2 lety... Když se Cagiva zastaví, nastává další problém, a totiž vubec sehnat díly, dovozce sice objednává, ale italové neposílají, nebo pošlou často něco jiného. také cena dílů je dost vysoká.
Takže doporučuju se přeorientovat na Japonce. Ceny všech Japonských motorek jsou na docela přijatelné úrovni a ceny ojetin zvlášť. Když koupíš po sezéně, tak určitě neproděláš! Pokud se manželka zhlédla v cestovním enduru, nezbývá asi než koupit Hondu Transalp, vše ostatní bude asi pro ženu moc vysoký! Pokud netrvá na enduru, doporučuju se kouknout po nějakém cesťáku, třeba ceny u Suzuki jsou docela rozumný. Nedávno kolega koupil přepychový Suzuki SV 650 za 65 000. Tak štasnou ruku při výběru...
-
Zdarec čéče...
hele u ženskejch je to těžký, že jo... takže bych spíš doporučil použít frázi - Když ji miluješ, není co řešit... ;D
Nevim... hele mrkněte po něčem jinym... A víš jak, jestli ta tvoje kočanda neměří minimálně aspoň 180 cm, tak nedostane z Canyona pevně na zem a toho bych se docela bál... SV je zbytečně výkonný a extrémní pro ženskou. Já bych doporučil nějakou Kawinu ER-5, Suzuki GS 500 E nebo něco od Hondice - CB 250 nebo 500, na pohled nic xtra, ale je to rozhodně spolehlivější... I když jestli to má bejt kánoj pro ženksou, tak bych se toho moc nebál. Když ten kousek bude v rozumným stavu, tak proč ne.... ;D ;D ;D Mrkni ještě na www.motoinzerce.cz nebo www.tipmoto.cz jen tak pro orientaci...
Ale jak už jsi řekl.... když se něco líbí, tak se to líbí...
-
Já mám Canyona z roku 2000 a momentálně cca 33 000km a bez problémů.
Mám doma taky ženskou, co jezdí na motorce a vím, že u bab rozhoduje vzhled :-)
NEDOPORUČUJU jít do menší kubatury než 500ccm, pokud pro to nejsou legislativní důvody.
Já mám Canyona jako vstup mezi "velké" motorky. Až budou peníze, tak přestoupím na větší kubaturu, ale hlavně proto, že se moje zkušenosti snad vyvíjejí a že mě nebaví čistit řetěz :-) :P
-
Zdarec.
Moje polovička si také vymanila Canyona a je sním velice spokojena. Jediné co jsem musel jí na motu udělat, bylo snížení zdvyhu zadní vydlice aby při zastavení nebyla na špičkách. ;D
Mám také Canyona a krom volnoběžky ( výměna ) a prasklého ó kroužku v karbecu nemám zatím větší problém.
Žena si ji taky vybrala, protože se jí líbila( červena ).
Musíš posoudit sám.
Můj názor na to, že přecházejí starší členové na jiné stroje je, že po získání jezdeckých zkušeností hold jdou na silnější!!! ;D ;) 8)
-
Moje milá si rovněž vybrala Canyona.Prostě se jí líbí.Na mojé lehké naléhání aby šla do Japonce nereagovala...
Nejdůležitější asi je,kolik ročně najezdí.Moje tomu moc nedá,takže kromě zimní kompletní repase a několika drobností mě zatím ještě nic nepotkalo.Musím ale podotknout že ten motor má najeto 14tisíc.Pokud si trochu kutil(jako že asi jo když máš taky itala ;D,)tak tě drobné opravy nevyvedou z míry,a je to furt lepší,jak polovičce vybrat jinou mašinu a mít to furt na talíři...
PS:Transalpa bych osobně nebral-Váha silného dvouválu a výkon silného jednoválu.Na ženskou moc "hamatný".Nehledě na to,že dvouvál potřebuje točit,což např. moje milá nesnáší.S výškou tech jednoválů to taky není tak hrozné-čím mladší,tím nižší a měkčí pérování(což bych vytknul Canyonovi-je zbytečně tvrdej,alespoň na enduro).Zkus Drahou nasměrovat např. na Suzuki Freewind nebo Aprilia Pegaso,to jsou podle mě správná babské mašiny. ;D
-
Tak mě celkem zarážejí reakce "starých cagiváků" kord na cagiva-clubu :o ale asi na tom něco bude...
Canyon musí být srcovka, nebo na něj budete věčně nadávat... prostě, když se něco pokazí, tak se těšit, až dojdou nové díly a jak se na něm zase projedeš... prostě jak tu někdo psal: Když ho miluješ, není co řešit
Pegaso bych nebral, protože je to uplně ty samé nemoci, jenom to má navíc rotax.
Sem ti asi moc nepomohl 8)
-
Myslím,že ten Rotax spoustu věcí řeší...
-
Na canyonoj sme najel kolem 24 tisica bez prblemu az na par lehkych oprav. VYhoda canyonu je ze spousty veci si udelas sama nemas problem. jednoduchej stroj motor karbec no rpoblemo. Presedlal sjem jen kuli tomu ze to proti vetru nalozeny nejelo a chtels em neco silbnejsiho ale dlouho sem zvazoval ze si ho necham. Chtel sem ho rpo mladou ale ta rekla ze yb to neuzivila atak sel z domu. Ja proti cagive nic nemam. Ale asi je to vazne srdecni zalezitost.
A jen tak mimochodem na to ajkdlouhos e canyon vyrabel tak podivejte se na diosajn a tomu se zadnej transalp, pegaso a podobny sracky nevyrovnaj.
-
Konečně se ozval i někdo ze spokojenejch majitelů Canyona, díky Špaťas :-)
Já jsem taky moc rád, že jsem si koupil Canyona.
-
Je to divny ale na strazech zavidim tem co ho maj slo snim jet kamkoliv atd atd....
-
Myslím,že ten Rotax spoustu věcí řeší...
Podlě mě rotax řeší spoustu věcí, ale jen v balení od BMW. Mám jeden doma a funguje krásně a neuvěřitelně málo žere....
-
Buď rád, že ten Rotax máš v BMW, protože v čem koliv jiném - tj. Aprilia a Jawa to je jedním slovem běs. Nic na to nemají a věčně se to s..e.
-
Bavora bych akceptoval,za předpokladu že by nebyl tak nechutně předražený...
To že se to v Pegasu a Jawě jebe,to máš z vlastní zkušenosti?Zatím sem se s tím názorem nesetkal...
-
Bavora bych akceptoval,za předpokladu že by nebyl tak nechutně předražený...
To že se to v Pegasu a Jawě jebe,to máš z vlastní zkušenosti?Zatím sem se s tím názorem nesetkal...
Hele cena bawora je vzhledem ke kvalite zpracovani zcela akceptovatelna. Nechutne predrazeny jsou italsky masiny treba.... :) Takze asi tak muj nazor.
-
Jo novej bramborák je dooost drahej, ale podle mé zkušenosti se dá v germánii v zimě docela dobře nakoupit a za rozumný peníze.
-
BMW 650 Dakar r.v.2001-Bratru 120tisíc.Když vezmu Itala,tak se za to dá sehnat třeba Navigátor nebo Caponord.
Z Italů je nechutně drahá hlavně Ducati a samozřejmě takové speciílky jako MV Augusta nebo Bimota,ale to jsou exkluzivní stroje,ne spotřebka.
Například výše jmenovaný Bavor stojí nový to co litrový Japonec(V-Strom),a to je pro mě prostě nepoměr.Nehledě,že stroj podobného typu(nové XT) se dá sehnat skoro o sto levněji.Bavoři vždy byly,jsou a budou drazí,a to i stroje bez těch jejich Tele a Para...
-
Canyon má v zásadě jen 3 vážnější technické problémy: startér, CDI a volnoběžku. Pokud již bylo něco z toho měněno, pak si ten problém můžeš vyškrtnout ze seznamu páč pak už zpravidla nenastane. Dál je tu jen malý výkon, ale na dodržování předpisů to bohatě stačí. Krade se to minimálně. Pokud máš Elefanta, tak víš kde nechat spravovat. Náklady na údržbu jsou minimální - olej, brzdovku a destičky si vyměníš sám, s trochou šikovnosti zvládneš i ventily, pneu vydrží až 25 tis, řetězovka i 30 tis..
Mám najeto 54 tis. km, měněn startér a CDI - čekám, kdy se vysype volnoběžka. S novým vzduch filterm, olejem Castrol 20W50 (olej má fakt vliv) a nahuštěnýma gumama na 2 atm mi spotřeba spadla pod 4,5 L na 100 km (měřeno na posledních cca 5 tis.km letos).
Motorka je dost pohodlná, dost dobře je řešen zadní kufr. Je dost bezpečná - pár lidí už tady sebou bacilo a s výjimkou jednoho kolegy, který atakoval železniční závoru, se nikomu nic vážného nestalo (já osobně jsem ležel asi 3 x). Opravy plastů se ale prodraží.
Špatná pověst snižuje cenu a zhoršuje šance, kdyby si ji chtěl později prodat.
Nemůžu říct, jak se máš rozhodnout ty, ale můžu říct jak bych se rozhodoval já. Pokud chci funbike a jezdit viceméně po 3D silnicích v ČR a nemít strach to nechat někde u lesa a nehlídaných parkovištích apod., a mám výšku alespoň 175 cm, tak je to dobrá volba. Pro zahraniční dovolené bych kvůli riziku volil všeobecně rozšířené a trochu silnější japonce.
-
Diky vsem za Vase nazory.
Musim rict, ze mi z toho nevyslo nic, co by prehouplo vahy na jednu nebo druhou stranu.
Canyon je urcite pekna motorka, na moji postavu (190cm/100kg :-) uz mi prijde malej, ale pro holku 175cm ok. Design hodne vyvedeny, motor pro babu taky v pohode. Podvozek ok. Jen ta spolehlivost :-) Uz jednoho Itala mam a rad bych, aby mi neribyvaly starosti s dalsim...
Jeste jednou diky vsem za nazory, asi rozhodne zarijovy sraz. Tesim se.
-
Víš,o tom to,a mě to rozčiluje.Když se na nějaký mašině něco s..e,tak se hned dělají soudy jakej je to krám.V závěru se takové stroje prodávají za úplně jiné peníze,ale ne logicky.Třeba již zmiňovaný Bavor:Je to sice jakoby držák,ale vzhledem k ceně-r.v. 2001 za 120 000.Když vezmeš Canyona se stejným rokem výroby,kolik ti zbyde na opravy,padesát? ;D Kolik za to koupíš dílů? ;D ;D
-
Nevim co furt máte s tím prťavým GSem od Bramboráků... diť je to skoro stejný čochtadlo jako canyon jenom je za větší prachy...prostě dát za jednoválec tolik šušní??? jo klidně... ale za čas si stejně začne člověk nadávat...
;D ;D ;D ;D
Nejlepší je stejně fichtl.... :P :P :P
-
slušná "babská" mašina je Suzuki GS 500 E, která teď "funglovka" stojí 109 papírů, což je slušné ...
-
Jo, new pionýr je super :-)
Už jsem ho viděl i naživo a dojem 1A
-
to Anti: osovní zkušenost s Jawou a Aprilkou Pegasem nemám, jsou to zkušenosti mých blízkých známích.
-
slušná "babská" mašina je Suzuki GS 500 E, která teď "funglovka" stojí 109 papírů, což je slušné ...
slušná "babská" mašina je Suzuki GS 500 E, která teď "funglovka" stojí 109 papírů, což je slušné ...
Souhlasím, ale pánové, ono tu nešlo o to, vybrat mu mašinu, kterou by měl koupit! Otázka zněla: Koupit Canyona, nebo ne! Já za sebe říkám, ne! Založte hlasování! Podle toho se bude moci lépe rozhodnout.
-
A já říkám ANO!!!
Vzepřeme se tyranii japonských premiantů!!!
Co bych si nikdy nekoupil?HONDU,je to jako s Blondýnama... ;D ;D
-
A já říkám ANO!!!
Vzepřeme se tyranii japonských premiantů!!!
Co bych si nikdy nekoupil?HONDU,je to jako s Blondýnama... ;D ;D
´Hondu nebrat!!! Tu mám já...
-
Já říkám Canyonu ANO 8)
Ostatně proto jsem si ho koupil.
-
A já říkám ANO!!!
Vzepřeme se tyranii japonských premiantů!!!
Co bych si nikdy nekoupil?HONDU,je to jako s Blondýnama... ;D ;D
Sedlám japonce i blondýnu, ale přesto doporučuju Canyona... Nemá ho na vždy a jako přestup na silnější motky je dokonalý... Servis není až tak hrozný...
jsem pro ANO ;)
-
Sice jsem měl CC jen rok, ale nelituju, že jsem ho jako první moto po velké pauze koupil. Neměl jsem jediný problém a za sezonu najel 9000km a jen jsem doleval benzin a mazal řetěz. Jako mašina pro začátek je perfektní a navíc je krásná. Taky na srazech pokukuji a trochu závidím, ale postupu dál nelituji. Sedlám sice Japonku, ale ne Hondu a nemám problém - pravda mám ji jen 5 měsíců a najeto pouhých 7500km.
-
Já říkám ano. Mám ho rok, žádný velký problém a i když bych si představoval o něco víc koníků, tak zatím o výměně neuvažuju.
-
Taky jsem pro. Mám ho sice dva měsíce, ale najeto přes 4000 km a krom mazání a napínání řetězu je to pohoda. Měřím 173, v pohodě na zem dostanu, je to fajn lehká a ovladatená motorka se kterou se krásně jezdí zatáčky. Pro ženskou a nebo při přechodu na velkou motorku je to výkonem akorát, protože i když trochu přestřelíš, tak se to hned neplaší. Na druhou stranu to v pohodě jede 130 a na okreskách i ve městě se s ní cítím naprosto skvěle. je to fajn stroj a kolem Cagiva clubu je bezvadná parta lidí. Ať žije CAGIVAAAAAAAAA !!!! ;D ;D ;D
-
Páááni, tak opravdu nevím, proč to tolik lidí (včetně mne) prodalo. Nevědět o co jde, tak si jí hned zase koupím...
-
Rekl bych ze spousty lidi prodava kuli prewchodu na vetsi.jinac by nezvazovali si canyona nechat.
-
Ja ji prodal, protoze uz jsem ji mel dlouho (asi pet roku). A byla uz moc vojeta. Zadna motorka neni vecna, pokud teda nejsem sberatel.
-
Jak to myslis; nevedet o co jde, tak ji zase koupim? Znamena to, ze ted, kdyz uz vis, tak nekoupis? :-)
Páááni, tak opravdu nevím, proč to tolik lidí (včetně mne) prodalo. Nevědět o co jde, tak si jí hned zase koupím...
-
Já měl Canyona 7,5 roku, najel jsem na něm 45tis km, do 30tis mě nepotkala žádná větší závada, krom přetěsnění víka, ale pak to přišlo, ve 33tis praskly šrouby na volnoběžce, ve 41tis se vysypalo ložisko na klice a než jsem to prodal tak se vysypala ještě volnoběžka 44tis no a pak jsem to prodal. Jinak rád na tu motorku vzpomínám, byla super, odvezla mě do Alp, Chorvatska a částečně i do Norska :) (tam se vysypalo to ložisko). Ode mě si ho koupil kluk kousek od nás a je s ním spokojenej. Canyona, kterej má najeto do 20tis, koupit.
-
Je třeba vědět že Chose je jeden z nejrychleji jezdících Canyonystů vůbec, takže kdo ví kolik km mu vydrží stávající Yama hahaha
8)
-
Jeeeežiš....marjá.... to je zase debata ::) ::) ::)
Hele... pokud vim... tak je tady na foooru docela mrtě takovejch těch ptákovin,gde se řeší jestli canyon nebo Cagiva fšeobecně joooo nebo neeee... Myslim, že jestli není člověk uplnej wohnout, nebo línej jako já... tak to tady najde...
Já bych hlasoval pro... ???
hele sejre... wojetý je gde co.... hlavně paní v Japanlandu ;D ;D ;D ;D ;D ;D
-
Godzi hlasuje pro?Ale nesmí to mít najeto podezřele málo,že?
Skoro každá Konference,(Forum) se tematicky točí dokola.Ale nevidím v tom problém,myslím že každý má radši čerstvé informace,ono se časem může spousta věcí změnit...
-
Já hlasuju PRO
Canyona mám dva a půl roku, najel jsem přes 11 tisíc a nepotkala mě jediná závada. Podle mě není Cagiva o moc víc poruchovej stroj než ostatní. Mám spoustu kámošů s japonskejma motorkama a opravujou taky tak co? :o
-
Tak pokud se mám také vyjádřit koupit či ne, tak ano koupit.
Jak psal Maila, vždy se najde nějaký ten problém u jakéloli maši.
-
Hlasuju ANO najezdil jsem kolem 20000,tedy mám už najete 40500 jsme dělal nutne jen volnoběžku.Jinak pak už to je na kazdem jestli bude riskovat v tolika na strarem rozvodaku já jej vymenil.Canyonka bych si nechal,ale už bych chtěl něco silnějšího. Jinak abys věděl,nejhorší na italských motorkách jsou Japonske díly!!! ;)