Canyon má jen jeden snímač a podle tohoto snímače se ovíjí vše, jak proměnný předstih dle otáček, tak i samotné zapalování, není tam nic jiného, co by tohle ovlivnilo. U KLR je to jinak, ty dva snímače opravdu pomůžou, je to jako alternativa u FI, když vstřikování a zapalování při startu funguje na všech válcích najednou (u více válců) a navíc každou čtvrtotáčku kliky. Další věc je zpřevodování startéru a jeho samotný výkon, u canyona je to dost nešťastné řešení, nebo spíš špatná volba startéru a převodu, je to dost slabé na to že je to bez dekompresoru.Alternativ je víc. Další věc je, že canyon má tendenci se uchlastávat a pak kope taky, vlastní zkušenost, takže sytič ano, ale opatrně. Dost jsem nad tím laboroval, jediné, co jsem nestihl, bylo prověřit funkci CDI, občas se stalo, že byla vadná, ale tahle závada se projevovala jen občas a měla co do činění se zapalováním při startu, nikdo mi ale nedokázal říct, nějaký důvod, můj názor je, že se tam projevovali studené spoje.Mohla to být nějaká výrobní vada, ale nikdo mi to nepotvrdil, stává se to. Osobně jsem se startováním neměl potíže, kromě volnoběžky, když jsem ale koupil pořádné šrouby a zalepil je, měl jsem pokoj. No prostě canyon je pokud jde o starty nešťastník, zvlášť, když člověk neví jak na to, ale když si časem najde nějakou tu svojí vychytávku, nebude mít problémy. Navíc je to ITAL, má rád teplo
