Musím nesouhlasit s Drťkou - samozřejmě, že mít při jeho tělesných proporcích za sebou Godziho postavu dá zabrat, ale na jiné mašině by z toho asi spadli. Tohle byl totiž extrémní nepoměr. Navíc Mica (aniž bych ho chtěl urazit) se postavou určitě neblíží Drťkovi, troufám si říct, že spíš mě. A jeho partnerka byla rozhodně štíhlejší než naše Zuzka. A my jsme jeli na sraz se všema kuframa (celkem 125 litrů) a zpátky ještě navíc v TopCase to štěně piva - lehce jsem párkrát protočil kolečko a přitvrdil zadek a o Zuzce ani nákladu jsem ani nevěděl. A to cestu tam jsme jeli přes Poličku, samé serpentýny, rozbitá silnice a ani v zatáčkách mi nepřipadalo, že bych toho vezl víc.
A spolujezdec má neskutečné pohodlí, mám jich několik, co to mohou potvrdit.
Jo a i s takhle naloženou mašinou nám to na celý ten víkend dalo 4,7/100 a to v NE ráno domů už jsme to švihali po hlavních mezi 120-140.
Když jsem tu mašinu kdysi vybíral, tak jsem se nejvíc bál té velikosti a mohutnosti, pak jsem se prvně se strachem svezl na Godziho a div mne nevyděsilo, jak krásně ovladatelná a pohodová je. Jak se bez problémů kroutí na malé rychlosti zatáčkami bez nějaké křeče a jak je díky rozvoru podélně stabilní při vysokých rychlostech.
O ochraně proti větru nemluvě a tímpádem i hlučnosti v helmě.
Každopádně Mico, chce se to svézt. Kdyby se ti to nepovedlo někde u prodejce a měls někdy cestu někam sem poblíž, jsem klidně k dispozici.
Není to žádný motard na blbnutí, ale na proplétání městem cestou do práce a zároveň dlouhé pohodové cesty po dálnicích Evropy, ale i na horské silničky s rozbitým povrchem to je velmi vhodná mašina.