Godzi:
1.K těm váhám,jsem psal,že je to diskutabilní věc.Nicméně teď jsem opět koukl do toho Motocyklového průvodce.Vzadu mají v tabulkách napsány naměřené hodnoty v testu.V kolonce V-Stroma 650 je napsáno 214Kg.Takže někdo kecá,a tipnul bych to na továrnu.Stejně jak nevěřím pohotovostní 209Kg Elefanta.
2.Co se týká mého odsouzení V-Stroma jen od pohledu.O tom jsem psal ve svém předchozím příspěvku.Když mi motorka nesedí od pohledu,tak ji jako nemůžu odsoudit dokud na ti nesednu?Prostě se mi V-Strom nelíbí,a nějaká jízda na tom nic nezmění.Elefant byl na delší vyjížďky po motorové a podvozkové stránce fantastický,ale přesto šel z domu.A to se mi líbil.Pokud někdo má rád klasické Enduro(bez "skůtroidní" kapotáže),vyhovuje mu více průběh jednoválce,nechce se bát esli někde něco urazí a nevidí důvod sebou tahat 50Kg navrch,nemusí být nutně blb jen pro to,že si motorku která se mu nelíbí nevyzkoušel.Měl jsem Gran Canyona,zkoušel jsem TDM a Triumph Tiger,ale prostě mi to nesedlo...
Jinak to vystihl Paolo.A nejspíš právě o to těm výrobcům šlo.V-Strom je vyložený cesťák,se všemi plusy(a mínusy),kdežto Versyse chápu spíše něco jako "Funbike".A jelikož používám motorku na ježdění do práce a po okolí,sedí mi samozřejmě ta druhá kategorie.
Děkuji Mailovi za zastání,má stejný názor.Osobně mi připadá komické,kolik už jsem na CAGIVA FÓRU vyslechl negací na motocykly Cagiva a málokdo se proti tomu ozval.Pak tu někdo negativně zmíní Japonce a je zle...
Co se týká té TDM,hodně jsem o ní před Elefantem uvažoval.Protože z těch dvouválů vypadá "nejsubtilněji",a větší objem motoru slibuje solidní zátah.Z mého úhlu pohledu na cestování ideální.Nevidím důvod,proč si ji nepořídit.Dle mě nedoceněná motorka(i když,když se vyrábí doteď,tak své příznivce má),ne každý chce premianta...Neslyšel jsem na tento stroj vyloženě negativní řeči,ani nevím že by se na ní něco vyloženě sralo.
Jenže teď moje potřeba většího cesťáku pro dva pominula.Moje milá ráda vyměnila svého Canyona za mnohem ovladatelnější KLR(i když váhově nejsou zas tak rozdílné,naprosto jiné obutí a absence pevné kapotáže dělá divy),a já ji budu následovat.Přesto přiznám,že mě větší motorky trochu nakazily.Uznal jsem,že KLR 600 je pro měl příliš malá,takže si nejspíš pořídím KLR 650,ta je větší...
Závěrem bych chtěl napsat,že pouze reaguji na diskuzi v sekci "Pokec o motorkách",zásadně si nedělám nároky na nějaké zasvěcené soudy,a rozhodně nechci působit jako znalec,jehož verdiktem se je potřeba řídit.Jen jsem reagoval jak to cítím já,třeba to cítí někdo podobně....Znám pár lidí,co se velmi rádo vrátilo od silných víceválců zpět k jednoválci...