Motor nemusí být z choppera.Dost parametrů se dá doladit nastavením.Stačí prostudovat hodnoty kroutícího momentu u škrcené a neškrcené verze.
Třeba má oblíbená KLR600:
V neškrcené verzi má 48Nm při 5500ot.
Ve škrcené verzi má sice jen 40Nm,ale při 3000ot.!
A přitom jde o vcelku krátkozdvihový dvouvačkový motor.
Další věc je to,že mi nejde o koně.Pokud bych třeba upravil motor z SV(TL,DL) a místo tech 98 koní si vystačil třeba se 70,okamžitě spadnou otáčky při kterých dosahuje nejvyššího krouťáku.Jde mi o průběh,nepotřebuji ani 100koní,ani 200Nm.
To Jeník,ten už by problémy měl.250koní a 200Nm dostat z "čoproidního" motoru už by byl problém,a pak by to určitě nebralo tři litry...