Autor Téma: Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing  (Přečteno 4791 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Darkness

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 536
  • Pohlaví: Mužské
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« kdy: Středa, 12/05/2004, 19:32 »
Tak ted rozjimam, cim bych vytahl vykon sveho kanourka a napadla me tato moznost. Mate s timhle benzinem nejake zkusenosti? A netusite, jeslti vice oktanu nemuze masine ublizit (kdybych tam narval treba ten Racing)?
Suzuki DL 650 V-STROM (Týna :) )
bejvalky: Kawasaki ZZR 600, Cagiva Canyon 500, Jawa 350-634, Jawa 350-639, Simson S51 enduro, Gilera skutr

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #1 kdy: Středa, 12/05/2004, 20:10 »
Zkousel jsem do toho jen ten klasickej V-Power a je to znat!
Motor ma uhlazenejsi chod a jde lip to do otacek.Akcelerace je znatelne lepsi.Proste kanourek si na nej jen vrnel.
Daval bych ho tam porad, ale je jasny kde je problem.
Bohuzel nevim jak by to tomu mohlo ublizit.
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Guest

  • Host
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #2 kdy: Čtvrtek, 13/05/2004, 13:02 »
Vy??í oktanvé ?íslo, vydr?í vy??í kompresi, tak?e to není problém!!!! Krom? prach?....

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #3 kdy: Sobota, 15/05/2004, 15:33 »
zdárek, já ho na n?j taky jezdil. Jelo to o poznání líp a hlavn? to mí? ?ralo. Te?ka, kdy? je norm. 95 tak drahá, tak tam zase za?nu lejt racing. Cenovej rozdíl u? není takovej.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #4 kdy: Pondělí, 17/05/2004, 14:25 »
taky ho snad nekdy zkusim ale az rozbiju prasatko ale vim ze na aprilii sr50 to vliv nem,elo tam jsem to zkousel:.-)
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #5 kdy: Pondělí, 17/05/2004, 16:55 »
te?ka ho tam mám a je to o n??em jinym. Kdy? jedu na 5 a to?im ho okolo 3500 otá?ek tak si to motor veme. D?ív ?kubal jak prase. U?  to neni takovej cenovej rozdíl o proti 95.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #6 kdy: Úterý, 18/05/2004, 16:08 »
taky ho zkusim
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #7 kdy: Čtvrtek, 20/05/2004, 12:55 »
godzi

zdárek, já ho na n?j taky jezdil. Jelo to o poznání líp a hlavn? to mí? ?ralo. Te?ka, kdy? je norm. 95 tak drahá, tak tam zase za?nu lejt racing. Cenovej rozdíl u? není takovej.

No rozdil kolem 6kc na litr je podle me celkem znatelnej.Teda pokud bereme oboji u Shellu kde ted 95 stoji kolem 28Kc a Racing se pohybuje kolem 34Kc.
Kdys i vemes plnou nadrz to je tak tech 18litru nebo koli se tam da narvat, tak ti 95ka vyjde na nejakejch 500Kc.
Ale pistolkou s napisem Racing si v penezence udelas vyr kolem 600Kc a vic.
Takze 100 na nadrzi je podle myho fakt dost!

Nicmene taky si par nadrzi Racingu ustedrim :-).
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #8 kdy: Čtvrtek, 20/05/2004, 14:31 »
myslim si ze mu ji taky asi pred brodakem daruju(canyonoj)
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline Darkness

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 536
  • Pohlaví: Mužské
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #9 kdy: Čtvrtek, 20/05/2004, 20:15 »
Tak ze je V-Power lepsi uz jste se pekne shodli. U nej ten cenovej rozdil proti 95 neni tak brutalni (cca 1,50Kc/litr). Racing je ovsem o poznani drazsi. Myslim tedy, ze jako viteze pomeru Vykon/cena muzeme vyhlasit s klidem V-Power ne? ;-)))
Suzuki DL 650 V-STROM (Týna :) )
bejvalky: Kawasaki ZZR 600, Cagiva Canyon 500, Jawa 350-634, Jawa 350-639, Simson S51 enduro, Gilera skutr

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #10 kdy: Pátek, 21/05/2004, 21:23 »
nevim jakej je V-power, ale myslim si, ze to tak velkej rozdil neni. to bych tam radsi daval normalni 95.  Ja proste na Racing nedam dopustit. Jak uz jsem psal driv!!! Nekourim, nechlastam (pivo neni alkohol), nefetuju, nechodim za .urvama atd... Takze me ten racing nevitrhne!!!
Hayabusa 1,3 MPi

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #11 kdy: Pátek, 21/05/2004, 21:24 »
V powe Racing stoji  v HK na Shellce (taky gde jinde) 33,90 kc.
Hayabusa 1,3 MPi

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #12 kdy: Pátek, 21/05/2004, 22:54 »
Hm tak to stoji asi vsude stejne.V Praglu ho maj taky za tehle par drobnejch.Ach jo, ja asi budu rad, kdyz do toho neco naleju, protoze se me ted Canourek nejak prodrazil (retezovka,olej,akumulator).Ale co bych pro nej neudelal.
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #13 kdy: Neděle, 23/05/2004, 06:09 »
ty ses starej dobrak to preci vsichni moc dobre vime(jinak mockrat diky za ty plasty)
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Canyon a Shell V-Power / V-Power Racing
« Odpověď #14 kdy: Sobota, 15/01/2005, 23:54 »
Tak a? dojedu tuhle nádr?, tak zkusím V-power, do auta nakupuju jen u Shellu (jednu mám 300m od baráku), tak jednou po 4-5 nádr?ích dám autu ochutnat V-power, ale ?ádný viditelný a poznatelný rozdíl jsem necítil. Tak uvidíme, co to ud?lá s tím jednoválcem, kdy? ?íkáte, ?e ublí?it by mu to nem?lo.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L