No,je fakt,že více opravuju,než jezdím.
Mám canyona500,takže se není čemu divit.Při koupi mašiny rozhodoval vzhled a to byla chyba.
Hned po najetí cca 2000 km.to všechno začalo.
1. sezona
Klekl startér (10tis.) a s ním samozřejmě ložisko volnoběžky(3500kč).Ložisko sem se pokoušel opravit,ale nevydrželo to moc dlouho.Baterka to vzdala, tak sem koupil novou gelovku (2200)kč.
2. sezona
Odešla cívka(800kč) s CDI to sem nechal repasovat (3200kč). pak to docela jezdilo
3. sezona
Měnil sem ložisko řízení(2500kč),nový regulátor napětí(2500kč),valil mi olej z pod hlavy,takže znovu přetěsnit a hned ložisko kliky+rozvoďák,zavařený výfuk (11500kč v servise) někde ve sváru to trošku prasklo.A měněný šnek tachometru (1300kč),co je na předním kole.
Doufám,že sem na nic nezapoměl,takové provozní věci,jako náplně,filtry,řetěz.sada,gumy,to patří k ježdění.Schválně sem uvedl ceny.