zkušenosti nějaké jsou... označení TDM má proto, že je to Téměř Dokonalá Motorka. přešel jsem na ni letos na jaro z CC600 a hned jak jsem ji dovezl dom z bazaru (200km) jsem se divil, jak jsem vydržel tak dlouho jezdit na tom italském křápu. spotřebu má TDM krásnou, krásně jsem ju změřil při cestě na okruh na sosnovou. cesta tam cestovní tempo neznámou krajinou (do 120km/h) se spotřebou 4,5 litru, jízda na okruhu (cca 50km) plus rychlý přesun (160+) po rychlostních silnicích a dálnici vycházela spotřeba na 5,5 liru.
za těch 6500km co jsem s ní dal se nic nepokazilo (jaký nezvyk oproti CC
), měl jsem cestovní plexi, ale všechen vzduch mi hrnulo přímo na hlavu (na plexi od přilby bylo podle mušek krásně vidět kam fouká a kam ne) tudíž celkem hukot od 120. mám 185cm, motorka pohodlná, nebyl problém najet 500km v kuse a po návratu jsem měl chuť ještě se jet projet. výborně ovladatelná, zdá se veliká, ale není, je nižší než CC, nebyl problém jezdit na stupačku a je to krásný stroj! jediná nevýhoda je zvuk origo laufů, zvuk jak vysavač. Vůbec se to netřepe a když jsem stál v koloně motorek na srazu, došel kamoš, položil ruku na nádrž a ptal se, jestli mám nastartované (měl jsem), protože v té koloně nebyla vůbec slyšet a ani žádné vibrace.
Ideální motorka na klasické ježdění do práce, po městě, na dovolenou a aj se dá na ní výborně vyblbnout. Závěrem bych řekl, kdyby měla pár koníků navrch, tak by to byla Dokonalá Motorka! škoda, že se nedělá i s ještě větší kubaturou
bohužel dopadla, jak dopadla
tudíž další nevýdoda je, že je na ni strašně málo dílů a za celkem rakety... ikdyž za poslední dva měsíce se dost dílů objevilo... asi jak jsem furt někoho obvolával a něco sháněl a nikde nic krom nových origo za děsné rance (třeba světlo 14000, maska 14000, plast kolem budíků 4500,...) nakonec jsem ju poslal do světa...