Pet?e,
taky mi takhle ?ral, a zjistil jsem, ?e kdy? jedu na ?ty?ku cca 100kmh a to?ím 5 a? 5,5tis rpm, nebo p?i stejné rychlosti na p?tku ale logicky v ni??ích otá?kách kolem 4 a? 4,5tis rpm tak mám na "p?tku" vy??í spot?ebu. Vysv?tluju si to tím, ?e práv? kolem 5tis rpm je nejvy??í krouticí moment a tedy nejefektivn?ji vyu?ívám palivo.... Te? jezdím za cca 5,5 stabiln?, tak?e jsem o 0,5 a? 1litr na 100 úsporn?j?í, ale p?tkový kole?ko v p?evodovce p?ijde na ?adu jen z?ídka :-(((
Jo a po dálnici nejezdím skoro v?bec. Kdy? jsem naposled jel po dílnici , chytl jsem do zadního kola cca 10cm h?ebík. Defekt ve 120kmh není moc p?íjemnej. Zajímavý bylo, ?e kdy? jsem zpomaloval, tak mi zadek plaval ?ím dál víc...