No tak to je pekne, ze pribude dalsi clen s Canyonem. Popisujes to tady jako kdyby bylo jisty, ze ho uz vemes. Jeste k ty Octavii RS. Mame doma neco podobneho, neni to RSko, ale na brzde tomu namerili 180k a cca 135kW. (Octavia 1,8 20V T r.v.99) RSko nema asi o moc vic. Zkousel jsem si s ni dat sprint. Canyon nei opravdu zadny silak, ale do tech 140km/h jsem jeli prakticky stejne. Pak uz Canyoyn nemuze.
No a na co si dat pri koupi pozor? Plati asi obecne zasady pri koupi motorky z druhe, ci nekolikate ruky. Musis mit oci a usi na stopakch. Proste co je videt, to zkoukni a nejlepe dvakrat. 12000km neni moc, ale ja jsem pri teto hodnote napriklad menil (olej,vzduch.filtr,olej filtr,pneu zadni,zadni desticky). Takze pokud to predchozi majitel neucinil (mozna jeste nebylo potreba), ale jestli je to uz potreba, snaz se ho ukolebat s cenou dolu. Jinak dobre si prohledni take retezovou sadu. Zkontroluj deticky a kotouce (tachak muze to bejt pretoceny, co ty vis a kotouce si myslim neosalis). Mrkni se pod sedlo, jako dosedaji plasty v uchytech a jestli to neni nekde posvarovane. Vlez i pod nej a koukni na kryt motoru. Zkontroluj chladic, u Canyona je dost na rane. Taky je dobre si osahat predni vidlici. Pohmatem se da zjistit, jeslti nebyla po padu rovnana. Daluz nevim co bych napsal, Urcite jsem na neco pozapomnel, to se stane. A co se tyce jizdy, tak to at vysvetli nekdo jiny. Ja mam sestistovku a to je trosku o necem jinam.
Tak dobre porid!