Autor Téma: Vahadla  (Přečteno 3042 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Guest

  • Host
Vahadla
« kdy: Úterý, 12/04/2005, 11:04 »
Zdravím komunitu zde. Nyní v ne p?íliš dobrém rozpoložení. V Srpnu minulého roku jsem koupil Canyona 500 r.v.2000 ani nevíte jakou jsem m?l radost. No a te? jsem jak opa?enej, protože jsem si nechal pro sychr vym?nit rozvo?ák. Když ho servisák sundal a vtáhnul vahadla, tak se nesta?il divit. N?kdo už do motoru lezl, vahadla byla jak okousaná, protože je nejspíš n?kdo nechával pokovovávat. Když mi volal tak sem byl zrovna na pyrotechnické stáži a detonace vyvolávané po tomto zjišt?ní, stály opravdu za to :-)
Tak a na Vás se obracím doufajíc, že naleznu n?jaké ?ešení.
Nenarazily jste n?kdo na podobný problém? Jak jste jej ?ešily? Jedno vahadlo p?ijde cca na 4500K?, a jsou pot?eba dv?:-(. Nevíte o n?jaké jiné možnosti? Ale aby byla pokud možno spolehlivá?
Když nenajdu n?jakou rozumnou alternativu, tak se s Canyonem asi rozlou?ím sm?rem k p?vodnímu majiteli se zohledn?ním skrytých Vad:-(
Díky za info, a omlouvám se za skeptcký p?ístup, ale jsem rozlazen.

Offline Choze

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 927
Vahadla
« Odpověď #1 kdy: Úterý, 12/04/2005, 11:46 »
Zdarec, ja takový problém nem?l, ale když jsem nechával m?nit t?sn?ní mezi blokem motoru a válcem, tak bylo pot?eba je nechat renovovat (p?ebrousit) stálo to asi 1000,- Nevím jestli to p?jde i u tebe, ale od té doby šlape v poho.
Yamaha FZ6S-S2 2007  45 200km (Canyon 500 '99 44 400km prodáno duben 2007)

Offline jirka1

  • Pokročilý
  • **
  • Příspěvků: 82
Vahadla
« Odpověď #2 kdy: Úterý, 12/04/2005, 12:27 »
Zdárek , to já jsem ujel asi 400km a p?etrhl se mi rozvodový ?et?z.Oprava stála 16000 a cekal jsem na to 4m?síce.  To dyla darda
Cagiva Canyon 500

B?e a

  • Host
Vahadla
« Odpověď #3 kdy: Středa, 13/04/2005, 09:50 »
Ahoj kluci, jaké jsou ro?níky Vašich motorek a kolik mají najeto (alespo? údajn?). Zajímalo by m?, v jakém prob?hu se takové problémy vyskytují. Jedná se o poškození vahadel na sacích i výfukových ventilech, nebo jenom na jedné stran? (sání nebo výfuk) ? P?edpopkládám, že vahadla jsou poškozená na sty?né ploše s va?kou. Jak vypadá va?ka ? Dej mi Radku víc informací, p?ípadn? by byla dobrá fotka. Pokusím se ti navrhnout n?jaké technické ?ešení. B?e?a

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Vahadla
« Odpověď #4 kdy: Středa, 13/04/2005, 11:16 »
Mám momentáln? cca 27000km, koupil jsem ho s 18000 na tachecu a p?i posledním servisu mi v TSS v ?eské u Brna tvrdili, že vše je perfektní. Canyon m? nijak nezlobí...
BMW F650 CS '04

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Vahadla
« Odpověď #5 kdy: Středa, 13/04/2005, 13:30 »
musim zatukat canyona mam v klidu i vahadla a ventili minuly rok jsme to kontoloval pro info jsme muzu hodit vule ventilu na sani a na vyfuku co tam mam ja a ktery by meli byt tak asi optimalni jinak nikomu nezavidim serizovani ventilu sani je to fakt suprove pristupny.
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!

Guest

  • Host
Vahadla
« Odpověď #6 kdy: Středa, 13/04/2005, 21:55 »
To B?e?a: (asi :-)) )
Takže r.v. je 2000 na tachometru je cca 40000 nicmén? já ujel cca 450 :-( Nicmén? do toho n?kdo lezl a už byla pokovovaná :-( Takže Vám nepovím kdy k tomu došlo, prý je to ale svízel t?chto stroj?.
Jinak p?esn? tak Vahadla jsou poškozena na sty?né stran? s va?kou, a to tak že jsou v t?chto místech vykousaná místa jakoby vyleptaná (nejsem technik takže víc to nepopíšu). N?kde jsem slyšel o oprav? tvrdokovem ale nevím kde se to d?lá aby to bylo co nejd?ív.:-(

Offline roebuck

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 407
    • http://www.roebuck.wz.cz
Vahadla
« Odpověď #7 kdy: Čtvrtek, 14/04/2005, 07:30 »
r.v.98 - v 8 tis. startér, v 27 tis. CDI, v 32 tis. pot?ebovala se?ídit spojka, 1 x jsem m?nil žárovku zadního sv?tla. V cca 28 tis se uvibroval výb?žek  rámu, který uvnit? plastu drží zna?ku, po 33 tis. jsem m?nil ?et?z a rozvo?ák a tu a tam se utrhne n?jaká kotvi?ka u plastu.

B?e a

  • Host
Vahadla
« Odpověď #8 kdy: Pondělí, 18/04/2005, 15:19 »
Radku, v tom p?ípad? a tak jak poškození popisuješ bych doporu?il ty vahadla vym?nit. existuje sice technologie plasmového nanášení kovu, v tom by zas až tak problém nebyl. Horší je to s následným opracováním. vahadlo se totiž odvaluje po va?ce po p?esné evolvent?, a ta pokud není broušená p?esn? s ohledem na tvar va?ky, dojde p?esn? k tomu, co jsi popsal. K vytrhání ?ástic kovu. Pokud ješt? nedošlo k poškození va?ky, m?žeš být docela rád. Je to tím, že va?ka je povrchov? cementovaná a tudiž tvrdší. Neznamená to však, že by byla nesmrtelná, když má zvedat vahadlo se zcela jinou evolventou. Jsou borci, kte?í si vahadla nabrousí na stolní brusce r??o. Ale to tak na starý stop?tce a ne na mašin? co to?í deset tisíc to?ek. Asi jsem t? nepot?šil. Breta.

Offline spatas

  • YAMAHA FZ6
  • Global Moderator
  • Odborník
  • ****
  • Příspěvků: 2 055
  • Pohlaví: Mužské
Vahadla
« Odpověď #9 kdy: Úterý, 19/04/2005, 13:27 »
mamcanyon 2000 najetoskorem22tisicabez problemu
Lepší je ztratit sekundu v životě, než- li život v sekundě!!!