Autor Téma: P?ední brzda na Canyonu  (Přečteno 8232 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
P?ední brzda na Canyonu
« kdy: Úterý, 06/09/2005, 11:31 »
Pora?te. Mám na pá?ce p?ední brzdy velmi krátký a dost tvrdý chod, zabírá už tak v první ?tvrtin? dráhy. Vše funguje dob?e, brzdí to parádn?, neblokuje se to, ale blb? se po tom šahá.
Nedávná vým?na kapaliny to neovlivnila, i když po vým?n? to bylo chvíli o dost lepší, jenže to to bylo celé špatn? odvzdušn?né. Pak to zabíralo tak v 1/2, ale ?asem to zase "ztvrdlo".
Nenapadá vás n?koho, ?ím to je ?
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline godzi

  • I like Japanland
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 4 087
  • Pohlaví: Mužské
    • www.woloupejsiho.nz
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #1 kdy: Úterý, 06/09/2005, 11:47 »
No, pokud je to tak jak píšeš- jako že jo- tak by to mohlo bejt n?kte v pump? a nebo ve vále?cích.
Jo Oldo, dal si tam DOT 4?
Hayabusa 1,3 MPi

Offline sejrac

  • EXVL 23.1
  • Administrator
  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 2 152
  • Pohlaví: Mužské
    • http://www.sejrac.com
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #2 kdy: Úterý, 06/09/2005, 14:25 »
No me to fungovalo tak jak popisujes Oldine. Zaber hned z kraje me vyhovuje a tak jsem to neresil. Takze ti neporadim. A sahnout sejne musis vzdycky az na kraj .).
S11 >> J550 >>  S51E >> CC 600 >> MTS 620 D >> SF 848 >>DMhc 659  <<

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #3 kdy: Úterý, 06/09/2005, 15:45 »
DOT4 jsem dal.
To já vím, že sáhnout musím až na kraj, ale víc se mi líbilo, když zabrat ?lov?k musel až když m?l více ohnuté a zaklesnuté prsty (možná je mám krátké, :-)) ), bude to asi individuální pocit pro bržd?ní. Vypadá to tedy, že je to v po?ádku, jen m? udivilo, že se to zm?nilo.
P?esto díky za reakce, ?us.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #4 kdy: Úterý, 06/09/2005, 15:59 »
Bu? rád. M? to po vým?n? kapaliny ud?lalo opak. Zabíralo to od poloviny a i když to brzdilo dob?e, dalo se to promá?knout až k ?idítk?m. Odvzdušnit to už také nešlo-nikde žádný vzduch. Musel jsem si ud?lat štolování do pá?ky-(možná jsi si toho všimnul), aby to bralo práv? tak jak píšeš ve 1/3 chodu. Na to si zvykneš.
A všechno je jinak... Mik.

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #5 kdy: Středa, 07/09/2005, 07:47 »
na to tvoje štelování si vzpomínám, škoda že nejde žádné ud?lat opa?n?. No zvykám si, je to ale divný, že to 800km bylo dobrý a te? se ten chod zkrátil. P?ed vým?nou ale takový už taky byl, prost? to je tvrdý hned zkraje.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Guest

  • Host
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #6 kdy: Středa, 07/09/2005, 09:04 »
Oldine zkus jeste odmontovat brzdove teleso,vytahni desticky.Ocisti brzdove pisty necin mekkym,hlavne pod prachovyma gumickama.Po ocisteni pistky lehce postrikej pod prachovkama MD sprejem,WD 40 nebo silikonovym olejem.Pak vem brzdic  do ruky a opatrne oba pistka palci zatlac.Pak radeji nasad desticky po pripade to nasad na kotouc aby ti pistky nevyskocily ven a napumpuj brzdu..Pumpovani zopakuj nekolikrat ,aby se rozchodilypistky,pricemz se uvolni usazeninyna pistcich.Melo by to pak slapat s o neco delsim chodem brz.packy.Ono ted ti to nepribrzduje,ale pistky se nevtahuji po odbrzdeni dostatecne dovntr brzdice.Tato udrzba mozna nebude ze zacatku hned moc znatelna.ale casem se to rozchodi.P.S. NISSINy nemaji jen CAGIVY.

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #7 kdy: Středa, 07/09/2005, 09:59 »
No opatrn? s tím. Ono je pak problém dostat dokonale vzduch pry?. Bylo m? ?e?eno, že v servisech to d?lají tak, že to zezdola osávají a naho?e sou?asn? lijou kapalinu. Jedin? tak se to dokonale odvzdušní. Já jsem to práv? bez toho (ani v servisu-kde to nem?li) nemohl už lépe odvzdušnit a musel d?lat to štolování.
A všechno je jinak... Mik.

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #8 kdy: Středa, 07/09/2005, 12:22 »
to muscus:
díky za obšírnou radu, jak budu d?lat údržbu, tak to zkusím rozebrat.

to mikusak:
m?l jsem s tím nejd?ív taky problémy, ale pak se nám to ve 2 lidech povedlo odvzdušnit dob?e.
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Offline Choze

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 927
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #9 kdy: Středa, 07/09/2005, 21:51 »
Já mám ten samej problém jak Mik, zabírá tak v 1/3 ale jde promá?knout až k ?idítku, nechal jsem vym?nit i brzdovej válec s t?sn?ním, ze za?átku to bylo mnohem lepší, ale b?hem 20km, se to vrátilo (sice je to trochu lepší), ale po?ád si sk?ípu prsty. Dám pancé?ák až budou money a když to nepom?že, tak dám štelovatelnou pá?ku (cena je stejná - pá?ka~panc.hadice)
Yamaha FZ6S-S2 2007  45 200km (Canyon 500 '99 44 400km prodáno duben 2007)

Offline Ice

  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 1 000
    • motogang
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #10 kdy: Pátek, 04/11/2005, 20:45 »
M? to zatím brzdí dopohody, ale chystám se p?es zimu na vým?nu desti?ek, tak uvidíme, k jakým dojde zm?nám...
Suzuki Bandit 1250 SA r.v. 08, Jawa 350 r.v. 66, dříve Cagiva Canyon 500 r.v. 2000 (vzpomínám v dobrém)

Offline Choze

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 927
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #11 kdy: Pátek, 04/11/2005, 21:52 »
Hlavn? nedávej jiný než originál Nissin, nebo lepší, ale hlavn? Nissin, neeee Ferodo
Yamaha FZ6S-S2 2007  45 200km (Canyon 500 '99 44 400km prodáno duben 2007)

Offline Ice

  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 1 000
    • motogang
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #12 kdy: Pátek, 04/11/2005, 22:06 »
Dík za radu... dobrý v?d?t!
Suzuki Bandit 1250 SA r.v. 08, Jawa 350 r.v. 66, dříve Cagiva Canyon 500 r.v. 2000 (vzpomínám v dobrém)

Offline Choze

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 927
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #13 kdy: Pátek, 04/11/2005, 22:13 »
V 15tis. km jsme koupit Ferodo, a stojej za h...no, Te? mám najeto 29tis. a koupil jsem Nissin, ale ne klasiku, ale o trochu lepší,... super. Jen cena je dražší - normál 730,- p?edek, lepší 1100,-
Yamaha FZ6S-S2 2007  45 200km (Canyon 500 '99 44 400km prodáno duben 2007)

Offline Ice

  • Odborník
  • *****
  • Příspěvků: 1 000
    • motogang
P?ední brzda na Canyonu
« Odpověď #14 kdy: Pátek, 04/11/2005, 22:25 »
Jaké je p?esné ozna?ení t?ch lepších??? A kde se dají koupit na netu?
Suzuki Bandit 1250 SA r.v. 08, Jawa 350 r.v. 66, dříve Cagiva Canyon 500 r.v. 2000 (vzpomínám v dobrém)