Ahoj kluci, je to p?esn? tak jak píšete. na lepší se dob?e zvyká jak píše Mikušák. A?koli jsem nemohl ?íct na Ka?onka jedno špatné slovo (opravdu mne nikdy za ty t?i roky co jsem ho m?l nezklamal) p?esednutí na TA je velkým skokem. Pokud jde o V-Strom jak píše Oldin, i ten byl v mém hledá?ku a stejn? jako s Alpíkem jsem ud?lal zkušební jízdu i se Stromem. Motorka to není v?bec šúpatná, navíc vybavena snad nejlepším sou?asným dvouválcem na sv?t?, pocházejícím z typu SV. V tom byl ale ten problem. Už p?vod toho motoru napovídá, že jízda s V-Stromem musí být tomuto motoru pod?ízená. Musíš tedy s motorkou jet "pilu", abys v?bec rozvinul její p?ednosti (lépe ?e?eno p?ednosti toho motoru). Když ale jedeš tu "pilu" tak zjistíš, že kapotáž v?etn? štítku je konstruovaná dost neš?astn?, takže a? d?láš co d?láš, jsi objetí zna?ných turbulencí. Mojím cílem ale není jezdit "pilu" ale jezdit "pohodovku". Když jsem jel se Stromem "pohodovku", m?l jsem logicky pocit, jako když jedeš s Porsche padesátkou po m?st?. Motorka prost? evidentn? protestovala a já z toho nem?l dobrý pocit. Naopak Alpík si p?i "pohodovce" zjevn? vrní, a pokud dostaneš chu? ho sem tam p?ibrousit, bere to jako "výzvu ke h?e" a ochotn? se p?izp?sobí. Když Vás to oba p?estane bavit, vrátíte se zpátky do "pohodovky" a všechno je OK. A tohle práv? jsem m?l pocit, že V-Strom nedokáže. Záv?rem, jde tedy o to, co od té motiorky ?ekáš. Tolik moje zkušenosti z testu obou motorek, které jsou v Oldinov? hledá?ku. Zatím se m?jte. B?e?a