To jsem ješt? nezkoušel ...
te?, když stojí, tak ho tak jednou za 10 dní na pár minut nato?ím:
zapnu zapalování, aby se otev?ely ventily, v klidu a s rozvahou dám plný syti?,
zkontruluju chcípák, trochu se zamyslím (benzín už ur?it? natekl) a ma?kám,
musí se sice tak 3-5 vte?in proto?it, ale hned chytne a drží, za chvíli syti? na p?l
a lehce ji plynem udržuju na 1800ot, protože mám za studena hodn? nízký volnob?ch -
1400-1500, aby zah?átá m?la 1800.
Pravda je, že teplou ji musím startovat s trochou plynu, možná to budou ty ventily,
jak psal Roebuck, ale vždy spolehliv? chytla.
A že semtam zni?ehonic z dostate?ných volnob?žných otá?ek na k?ižovatce chcípne?
NO JE TO P?ECI ITALKA! - ráda p?ekvapuje rozmarností, ale jinak je na ní spoleh.