Klikání v ložiscích hlavy ?ízení.Tak se zdá, že to pomohlo. Tady je návod na nouzové vymezení v?le.
1) Sundat bo?ní plasty a nádrž Nepoužijte žádný externí stojan. Moto nechte jen na policajtovi.
2) Odmontovat ?ídítka a horní brejle. Výsledkem je, že narazíte na ocelový kroužek se zá?ezy po stranách (na míst? sv?tových stran), který je p?ichycen závitem na trubkovitém trnu vycházejícím z dolních brejlí. Dolní brejle nechte bejt. Tento ocelový kroužek s pomocí spec.klí?e nebo jako já jen s pomocí kladiva a starého otupeného šroubováku povolte a prost? odšroubujte.
3) Te? koukáte na gumový kroužek – prachovku. Kdo chce, m?že tam kydnout n?jaký olej, aby promazal ložiska. Nastává ta nejd?ležit?jší fáze v odstra?ování toho pitomýho klikání.
4) Zde se vychází z p?edpokladu, že ložiska nesedí úpln? optimáln? a je pot?eba zmenšit v?li, která na nich vznikla nejspíše díky vyma?kání gumových prachovek. Základem celé operace je uvedená absence horních brejlí, které pokud jsou namontovány, tak tvo?í jakýsi silový, fixovaný rám, který tam te? není. Levou rukou chy?te levý teleskop v míst?, kde d?ív byly horní brejle, pravou úchyt pod nosi?em a zacloumejte motorkou. Protože chybí ten ocelový pojistný kroužek, který jsme odmontovali ve dvojce, tak dojde k pohybu rámu v??i trnu z dolních brejlí, což se projeví tím, že vám prachovka (pokud jste ji p?edtím neodd?lali) asi o mm povyleze, tzn. poda?ilo se vám n?jak pohnout s tím pajšlem uvnit?. Jde asi vymyslet i jiný zp?sob, ale p?i tomhle se nenad?ete a díky hmotnosti mota máte dostate?nou páku.
5) Te? vra?te zpátky ten ocelový pojistný kroužek s t?mi zá?ezy a utáhn?te ho, ale ješt? ne naprosto pevn?. Znovu zamelte s mašinou viz. výše a kroužek doklepte (kladívko šroubovák) – myšleno dotáhn?te. Po?ád by jste m?li být ješt? n?jaký ten mm nad rámem. Znovu zamelte s mašinou a zkuste ho ješt? doklepnout – už by to sice moc nem?lo jít, ale jeden nikdy neví. Tímto zp?sobem se vám nejspíš poda?ilo omezit horizontální v?li ložisek.
6) Nasa?te a p?itáhn?te horní brejle (doporu?eno namazat teleskopy olejem), dejte ?ídítka a zkuste jimi oto?it. Musí jít voln? tak jako p?edtím a je to. M? po tomhle – i když to vypadá, že jsem s tím vlastn? nic neud?lal – to klikání zatím zmizelo (najeto 120 km). Nikdy ale nelze vylou?it, že celej tenhle postup je naprostá pitomost a p?estalo to d?lat jen náhodou.