Svíčku jinou než NGK jsem prostě nikde nesehnal, ale stejně nevím, jaký by to mohlo mít vliv.
Mimochodem byla černá, tak jsem spustil jehlu nejdřív o jednu, a pak dokonce o dvě drážky. Cuká to s podstatně menší intenzitou (jezdí se mi teď mnohem líp), ale stejnou frekvencí, a za stejných podmínek, čili problém je jinde.
Došlo mi, že vlastně nejde o vynechávání, nýbrž kopání. Už jsem něco slyšel o tom, že Canyon dává v nízkých otáčkách maximální předstih místo minimálního, a taky jsem slyšel něco o detonacích. Když otáčky zpomalujou přibližně k hranici 2500, tak to kopne jen sem tam, a při nižších otáčkách už pořád. Když zrychluju z velmi nízkých otáček, mašina sebou mlátí, ale ne a ne se rozjet.
Ovšem dokud bylo teplo, tak bezvadně startoval. Teď se mu moc nechce, ale to nebude předstihem.
Dá se předstih seštelovat doma?
A co ty detonace? Mohlo by k nim docházet, třeba kvůli velkému nánosu carbonu? Stávalo by se to v tom případě jen v nízkých otáčkách?