K tomu nastaveniu, ja to nastavujem tak ako to tu popisovali niektory predosli prispievatelia, t.j. po demontazi oboch viecok pozeram na vahadla, tocim motorom (pri zaradenej 4 v smere jazdy za zadne koleso) a snazim sa zistit ten okamih, ked sa vyfukovy ventil zacina zatvarat a zaroven sa otvara saci ventil (viem ze tu niekde je horna uvrat) ale potom este motorom otocim presne o jednu otacku a som v spravnej polohe. prstami skusim nadvihnut vahadla a mala by tam byt vola. Kvoli co najpresnejsiemu nastaveniu samotnu volu nastavujem tak, ze povolim obidve nastavovacie matice a vytocim obidva sroby (lebo je tam malo miesta a narvat tam mierku 0,05mm medzi stopku ventilu a ciapocku vahadla je kumst na ktory nemam nervy) a pohodlne vlozim pod obidve nastavovacie skrutky a ventil prislusne rozmerovo rovnake mierky a jemne dotiahnem prstom nastavovaci srob, ktory potom zachytim skrutkovacom za drazku (srobovakom uz neotacam) a primerane utiahnem maticu. Na zaver popotahovanim oboch mierok zistim, ci to kladie pri obidvoch ventiloch zhruba rovnaky jemny odpor(vtedy je to spravne) a nasledne mierky vytiahnem.