Vrátím se k té vodě, zajímalo by mne kde tankuješ?
Nezačlo to po posledním tankování?
Zasírání svíčky může být vícero faktorů!!
Koukni na lanko cucáku, jestli ve vyplé poloze má vůly mezi bovdene a seřizovacím šroubkem. Pokud né, může ti zůstávat pootevřený a ovlivňovat bohatost směsy.
Jak již se tu psalo, může to být i to, že začal motor táhnout olej. Kontroluj jeho množství a pokud se bude strácet podezřele rychlej, tak je problém tu.
Vzduchový filtr je další co to může dělat, jak psal Spatas, zkus ho vyndat, vyčisti svíčku, najed pár km a skovtroluj ji znova. Pokud bude čistá, kup novej filtr.
A ten nejhorší případ je, že máš hnuté zapalování a to asi dopředu a tím pádem ti motor dává jiskru až za horní úvratí a to právě strašně moc ovlivňuje výýýkon, zasírání svíčky a spotřebu??!!!
P.S.: Jako většina jsem vyrost na strojích typu Jawa a ty měly většinou tyto chyby a příznaky!!
A když to nebude nic z toho, pak je to holt CAGIVA a u té člověk nikdy neví !!??!!??