Tak impulsy do cívky nejdou. Držím na tom konektoru od CDI plusový kontakt multimetru, mínusový na mínusu baterky, startuju, a mulťák nic.
Dívám se že CDI je přímo spojeno s chcípákem (vstup), otáčkoměrem (výstup), cívkou (výstup), alternátorem, a nepřímo s mínusem baterky.
Napětí mezi otáčkoměrem a CDI mi ukazuje 6,5V. To je zvláštní, protože bych nikde nečekal nic jiného než 12V.
Současnému problému předcházelo nejen dlouhé stání, ale taky výměna volnoběžky, takže další podezřelý je alternátor.
V CDI se nevyznám, ale předpokládám, že je napájeno přímo z alternátoru, čili jedná se o AC CDI, a dále potřebuje informaci o otáčkách, a ta jde asi taky z alternátoru. Tedy je tam asi na víku nějaký snímač. Mezi CDI a alternátorem jsou tři vodiče, to tedy asi budou tři fáze a vstup ze snímače.
Jo, a to všechno mi říká, že od CDI po svíčku musím měřit AC, nikoli DC.
Dedukuju správně?