?au Borisi, rád T? ?tu :-), i když Ti nezávidím tv?j bouchací problém. Já bych ti jako ?lov?k z branže (30 let v autoopravárenství) poradil následující. To co popisuješ m?že být samoz?ejm? záležitost klikového mechanismu, pístu, ventil? a rozvodu stejn? dob?e tak jako pístního ?epu, vyvažovacího h?ídele atd. Pokud by byl problém v n??em výše uvedeným, musel by se zvuk zákonit? projevit i p?i stojícím motocyklu zhruba ve stejné oblasti otá?ek co je slyšet za jízdy. To proto, že všechny výše uvedené záležitosti nemají souvislost s tím, jaký vyvíjí klikový mechanismus kroutící moment, ale s tím, jaká je st?ední pístová rychlost nebo její zrychlení. Zkrátka, pokud klepe n?co z výše uvedeného, tak to klepe a? motorka jede nebo stojí. Podstatné jsou otá?ky nebo chceš li st?ední pístová rychlost. Zkus tedy poslouchat p?i akceleraci motoru stojící mašiny. Jiné je to p?i závad? na spojkovém mechanismu nebo p?evodovce. tam to má p?ímou souvislost s pohybem stroje. Suma sumárum, já bych se p?iklán?l k diagnoze Rookieho, tedy axiálnímu posunu ?et?zu p?i axceleraci a jeho kolizi s karterem. ?au B?e?a. PS: už se t?ším na trika. Mimochodem, bude letos Bro?ák, nebo kde se kone?n? sejdeme??