Autor Téma: Starty Canyonu  (Přečteno 8818 krát)

0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.

Guest

  • Host
Starty Canyonu
« kdy: Úterý, 31/10/2006, 15:45 »
Se zájmem jsem si p?e?etl vaše recenze na Canyona.V jednom p?ípad? bych ale m?l na tento stroj výhrady.Starty jsou opravdu žalostné,a? teplé nebo studené.Canyona si koupila moje p?ítelkyn?,je to ženská a "tohle" pot?ebuje mít v cajku.Máte n?jaké fígle?S d?v?rného zdroje mám,že neco má na triku pokles kapacity baterie...Jaké máte starty vy?
Mám v ?myslu vym?nit ?ídící jednotku a karburátor.M?l jsem KLR a tam nebyl žádný problém..
A propo,vzkaz pro Brana:Asi si m?l št?stí na špatné KLR,moje se ani ve dvou ve stopadesáti ani net?epalo ani nekroutilo.A Canyon je v p?ímém  srovnání hodná motorka...

Jouzef

  • Host
Starty Canyonu
« Odpověď #1 kdy: Úterý, 31/10/2006, 16:10 »
ja mam starty velmi výborne! :-) staci tuknuti a uz to bezi max podrzeni sekundu pri treplem motoru bez sitice, start studeny do dvou dnu je tak na 3 sekundy aby se motor poradne protocil, pouze start po 3  a vice dnech ej horsi ptz vyschne benzin v  karburatorua  dyl to trva nekdy i 2x 5sekund start! :-(

Offline Josef

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 167
Starty Canyonu
« Odpověď #2 kdy: Úterý, 31/10/2006, 16:39 »
Nemám nejmenší problémy se startem, dýl to trvá jedin? po zim?, když stojí n?kolik m?síc?. To musím startovat t?eba na t?ikrát, ale jinak p?es sezonu je upln? fuck jestli je to teplý nebo studený, chytá hned.
Suzuki DL-650 V-Strom, r.v. 2006
Canyon 500, r.v. 99 - prodáno v srpnu 2010

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Starty Canyonu
« Odpověď #3 kdy: Úterý, 31/10/2006, 20:12 »
Taky bez nejmenšího problému!
A všechno je jinak... Mik.

Offline Boris

  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 535
Starty Canyonu
« Odpověď #4 kdy: Úterý, 31/10/2006, 22:27 »
M?j postup startování:
studenej - syti? na p?lku, je tam aretace, nechat chvilku zapnutý klí?ek, aby natekl benzín, bez plynu startuju, nechím chviku volnob?h a jak za?ne kolísat, stáhnu syti? a jedu
teplej - startér s lehou?kým postr?ením plynem
BB
BMW F650 CS '04

Daniel

  • Host
Starty Canyonu
« Odpověď #5 kdy: Středa, 01/11/2006, 10:48 »
Taky bez problemu, tak jak popsal Boris.

Offline Oldin

  • Sponzor CC 2013
  • Aktivní člen
  • *****
  • Příspěvků: 768
  • Pohlaví: Mužské
  • změna je život :-) !
Starty Canyonu
« Odpověď #6 kdy: Středa, 01/11/2006, 12:03 »
POtvrzuji, když jsem ji m?l, tak jsem používal naprosto stejný postup jako Boris a bylo to bez problém?.  :-)
OLDIN: CC 500, Suzuki DL-650 V-Strom/'07, Suzuki DL-1000 V-Strom/'07, BMW R 1200 RT/'07, BMW R 1200 RT-LC/'14, Honda 500CX Rebel/'17 a nově 2019: Honda NC 750X + Honda 250 CRF-L

Guest

  • Host
Starty Canyonu
« Odpověď #7 kdy: Středa, 01/11/2006, 15:21 »
Díky za info.Jsem rád,že to není koncep?ní chyba z výroby.Minulý týden sem tu potvoru vytáhl z garáže,startér to?í,a nic.Jedna dobrá duše mi p?ed nedávnem ?ekla,že sta?í snížená kapacita baterie,starter sice to?í,ale mašina nechytne.P?ipojil jsem proto k baterce ješt? jednu,a na oto?ení to chytlo.Z ?ehož plyne,že ?ídící jednotce sta?í jen mírný pokles nap?tí,aby p?estala fungovat...
Startovat pod plynem je ošidná v?c,myslím že práv? tento zp?sob(následné protizápaly) odrovnává volnob?žku.Laborováním sem zjistil,že volnob?h musí mít hodnotu alespo? 1400 otá?ek aby šlo startovat bez plynu..
Ješt? dva dotazy:1Jaká je hodnota volnob?hu?2Jak vám pracuje siti??U Canyona mé p?ítelkyn? je n?jaký divný,tém?? neovliv?uje chod motoru.No což,zima je dlouhá,a údržba je t?eba...

Offline Pastell

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 494
  • Pohlaví: Mužské
  • Ducati S2R 1000
Starty Canyonu
« Odpověď #8 kdy: Středa, 01/11/2006, 17:25 »
ono taky když startuješ s plynem to?íš motor jakoby nasucho.On pot?ebuje chvilku než za?ne mazat viz kontrolka.
Taky to oto?ení klí?ku má vliv pouze u vst?ikování ne?
ho visto,ho preso,comperare ... per amore ...Ducati

Offline Bergr

  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 229
Starty Canyonu
« Odpověď #9 kdy: Středa, 01/11/2006, 18:37 »
Volnob?h je v manuálu min 1500, ale doporu?uju o n?co víc, už se to  téma tady n?kde myslím objevilo, v?etn? starování, zkus pohledat.
Suzuki V Strom DL 1000

Offline muscus

  • Bandit 650 K8, Canyon 500 r.v. 00
  • Starší člen
  • ***
  • Příspěvků: 170
  • Pohlaví: Mužské
Starty Canyonu
« Odpověď #10 kdy: Středa, 01/11/2006, 19:55 »
Já mám volnob?h n?kde kolem 1700-1750 a v pohod?.Na kapacit? beterie též dost záleží,mám origoš gelovku už 6 let ,jsem zv?davý jak dlouho ješt? vydrží.

Brano

  • Host
Starty Canyonu
« Odpověď #11 kdy: Středa, 01/11/2006, 20:23 »
Anti: co sa tyka KLR , bola to sice stara dama zo zaciatku 90 rokov, ale v zakrutach sa ta motka vlnila, mozno aj kvoli prilis mäkkemu pruzeniu (na tento jav upozornovali aj rozne testy). Pri priamej jazde problem nebol. Kamarat ju ma v zachovalom stave a mozem skonstatovat, ze stabilita  sa nemoze porovnavat s Canyonom......

Mne startuje uplne bez problemov, ked je studeny tak bez pridania plynu s vytiahnutym syticom, po cca 5 sec. (pri teplote okolia 20st C) prepnem na 1stupen a az mi zacne motor tarokovat (cca 20sec) tak sytic vypnem, chvilu este cca 30sec. drzim jemne pridany plyn (cca2000ot.min) a potom uz motor drzi volnobeh bez problemov. Ak je motor vlazny tak starujem  bez plynu, bez sytica, prip. na 1 st. sytica ktory hned po nastartovani vypnem.  Ak je rozhoruceny , tak najkritickejsich je 5 az 10min, po predoslom vypnuti motora - sacie potrubie je zahltene benzinovymi parami, iba vtedy pridam plyn, ale pozor! -  iba pootocim  rukovat o cca 15st. aby sa pary zriedili a vtedy mi hned chyti. Osobne mam volnobeh nastaveny na 1600 ot/min, ked som mal 1500 tak sa mi niekedy po prudkom dobrzdeni motor zastavil (preplavil sa asi karbec).
K tvojmu problemu - ono to bude najpravdepodobnejsie zle nastaveny karburator (bohatost volnobeznej zmesy, prip. nefunkcny sytic ( z lavej strany karburatora je vyvedeny bowden kovovym kolienkom, treba vytocit ciernu maticu a pod nim je strunka a supatko s ihlou  - to pri zatiahnuti za syticovu packu ma otvarat obohacovaci okruh tym ze sa odtiahne supatko proti sile pruziny.  Ked je motor zohriaty a zapnem sytic, tak mi motor na volnobehu okamzite zdochne. Dalsou pricinou moze byt aj vadna sviecka a taktiez slaba bateria. Starter sice motorom toci ale prilis pomaly  a nevytvori sa dostatocna iskra. Canyon tak ako vacsina jednovalcov a V dvojvalcov ma vinutie v alternatore vytvorene tak, ze je samostatny okruh, ktory vytvara prud na svietenie, dobijanie baterie a ostatne spotrebice a druhy samostany okruh vytvara prud iba na zapalovanie. To znaci, ze ak by si tu motku roztlacil tak by ti motor naskocil aj bez baterie. Ale POZOR nikdy bez baterie neskusajte jazdit - moze si to odniest regulator napatia.  A prave preto, ak su startovacie otacky nizke, tak sa nestihne vyindukovat  dostatocna iskra.
Inak suhlasim s Antim, ze zle startovanie jednoznacne odrovnava volnobezku.

Offline Mikusak

  • Honda CBF 1000s
  • Aktivní člen
  • ****
  • Příspěvků: 982
  • Pohlaví: Mužské
Starty Canyonu
« Odpověď #12 kdy: Středa, 01/11/2006, 20:27 »
Citace: Pastell
ono taky když startuješ s plynem to?íš motor jakoby nasucho.On pot?ebuje chvilku než za?ne mazat viz kontrolka.
Taky to oto?ení klí?ku má vliv pouze u vst?ikování ne?
Zapnutí klí?ku a následná ?asová prodleva má vliv. Canyon má dva elektromagnetické ventily které spoušt?jí a zavírají benzín!
A všechno je jinak... Mik.

Daniel

  • Host
Starty Canyonu
« Odpověď #13 kdy: Čtvrtek, 02/11/2006, 14:36 »
Tak tak jak pise Mikušak.Je treba otocit klickem aby se otevreli ony dva ventily a natekl do karbece benzin ktery pri delsi pauze vyprcha.
Co to ctu Miku vracis se na enduro?Copak to bude?
Neni nad rozhled jako z autobusu vid.

Guest

  • Host
Starty Canyonu
« Odpověď #14 kdy: Čtvrtek, 02/11/2006, 15:27 »
Stejný zp?sob zapalování (vlastní vinutí)má i KLR.Ale tam se zásadn? startovalo studené se syti?em bez plynu,teplé bez plynu,a bez problému,i když baterka ledva otá?ela s motorem.Žádné protizápaly a pohoda.A volnob?h 1200otá?ek,proto se mi tech 1500 zdálo moc.
V p?ípad? Canyonu mé p?ítelkyn? p?jde s nejv?tší pravd?podobností o špatn? nastavený karburátor,protože  volnob?h je nepravidelný.Je nastavení karburátoru v manuálu?
Musím p?es zimu skouknout celé moto,aby bylo na sezonu fit...
Co se tý?e provozu bez baterie,m?l sem doma na oprav? Frecciu,která dávala do sít? špi?kov? cca 40V!Uklepal se v baterii kontakt,takže se rozpojil okruh.V tom p?ípad? se nemá regulátor o co "op?ít" a proto šroubuje referenci...